Pagina's

dinsdag 1 februari 2011

boekenlegger


Deze boekenlegger heb ik deze week gemaakt. Ik wil hem mijn nichtje geven voor haar verjaardag omdat ze zo graag leest. Het is dus een echt meiden-exemplaar geworden... Het papier dat ik gebruikt heb is van de action en behangpapier. Het Magnolia-afdrukje is ingekleurd met de Derwent coloursoft potloden. Daarnaast heb ik nog verschillende lintjes en een bedeltje gebruikt. (ik heb verschillende foto's gemaakt maar onder ander door het zilver komt het niet goed over. En natuurlijk door het kunstmatige licht...
Ik wil met deze boekenlegger meedoen aan de nederlands magnolia challenge en aan de challenge bij het blog: alles met en over kleuren met derwents

7 opmerkingen:

Linda van der Lans. zei

Mooi geworden hoor!! Suc6
Linda

Tessa zei

Hij is heel mooi geworden,
Bedankt voor je deelname
liefs Tessa & Anke

chantal zei

schitterende boekenlegger heb je gemaakt erg leuk
bedankt voor je inzending op ht nl magnolia challengesblog
groetjes chantal

Sanne zei

Hey Kim,

Wat leuk dat ik je hier tegenkom. Ik zag je op het blog van Magnolia (boekenlegger). Ik denk: netsoojmik, dat kan niet missen. Ga je volgen hoor. Leuk om zo oud-klasgenoten tegen te komen.

Groetjes Sanne

Sanne zei

Jouw boekenlegger is trouwens erg leuk!

Groetjes Sanne

Cynthia zei

Wat een mooie boekenlegger. Ik ben meteen een volger van je blog geworden. Heel veel succes met de challenges.

Groetjes,

Cynthia

Dina zei

een prachtige creatie, bedankt voor het meedoen bij derwent