Pagina's

vrijdag 25 februari 2011

Donkey smiles!

Deze week heb ik niet zoveel tijd gehad om wat te freubelen. Er is dan ook maar één kaartje gemaakt, waar ik ook nog eens niet zo tevreden mee ben... Achja, dat kan gebeuren hè. Ik wil hem evengoed plaatsen, dus zie hier:






Het patroonpapier dat ik gebruikt heb is afkomstig uit verschillende papierblokjes van de action. De afbeelding en de tekst zijn afkomstig van Meljens Design. Verder heb ik de randjes beinkt met brilliance inkt en met perlen pennen in twee kleuren wat gedoodelt... Het plaatje is weer met de Coloursofts ingekleurd.

Buiten het freubelen heb ik deze week wel veel tijd gehad om freubel-materiaal in te slaan, dat is ook altijd leuk! Vandaag ben ik met Ingrid naar de action en een stoffenwinkel geweest, waar ik vooral een hele hoop leuke lintjes en kantjes heb gekocht. Wat was dat moeilijk 'kiezen'.... Uiteindelijk is er niet zoveel gekozen hoor, dat was gewoon veel te lastig...

En morgen verwacht ik nog een pakketje met papierblokjes en nog andere spullen... Spannend, hoe dat er in het echt uit zal zien! Nog één nachtje slapen... ;)

1 opmerking:

Inne zei

Ha kim,

Ik vind m ontzettend schattig!! N heel lief kaartje waar je zeker tevreden mee mag zijn hoor!!
X in