Pagina's

zondag 13 februari 2011

Hugs are fully returnable!


Op het laatste moment toch nog maar een valentijn kaartje gemaakt voor morgen.  Ik ben er helemaal niet zo van maarja... Ik heb gebruik gemaakt van een patroonpapiertje uit een blokje van de Action. Dit is gemat op lichtgeel papier. Het afdrukje van magnolia is ingekleurd met Derwent coloursofts. De hartjes komen volgens mij van de Xenos af en vormen een soort plakbaar lint. Op het labeltje heb ik de tekst Hugs are fully returnable geprint. Dit is echter met donkerrood gedaan en daardoor niet zo goed te zien op de foto. De tekst is afkomstig van TLC. Dit is een blog waar dagelijks leuke freebies te vinden zijn. Dit is het eerste kaartje dat ik volgens een sketch gemaakt heb, en ik moet zeggen, dat bevalt me wel! Het scheelt mezelf een hoop geschuif!

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan de volgende challenges:
- Creamiep: de sketch
- Alles met en over kleuren met Derwents : Liefde... in het roze en of rood
- Nederlands Magnolia challenge blog : Valentijn, en minimaal 1 Magnolia afbeelding
- Een hoop inspiratie, challenge : valentijn

6 opmerkingen:

Nicole zei

Wat een schat van een kaart. Leuk dat je meedoet met de Derwent-challenge.

Groetjes

chantal zei

schitterend kaartje heb je gemaakt
erg leu
bedankt voor je deelname op het nl magnolia challengesblog
groetjes chantal

*~Patries~* zei

Leuk gedaan zeg

bedankt voor je deelname bij Nederlands magnolia challenge blog

*Kus Patries*

Dina zei

prachtige kaart, bedankt voor je deelname bij derwent

Anja zei

Een hele leuke kaart en je stempel vind ik ook superr.Bendakt dat je meedoet aan het nederlands magnolia challenge blog.
Gr Anja;o)

angelique zei

tjee wat mooi zeg! bedankt voor je deelname aan de derwent challenge!