Pagina's

zondag 20 februari 2011

Kadoosje voor m'n moeder...

Gisteravond en vanmorgen heb ik (wederom samen met m'n vriendje, hij mag meten en snijden als ik er niet uitkom) besteed aan een doosje voor mijn moeder. Ze verjaart vandaag maar viert het niet doordat er prinsenreceptie is en ze bij de carnavalsvereniging zitten.... Ik wil haar toch graag iets geven. Ik zag dit doosje voorbij komen als DOL bij hobbyplezier met scrapdoosjes. Ik vind het een erg leuk doosje waar je verschillende kanten mee op kunt...


Het groene is een wikkel die er afgehaald moet worden voordat het doosje open kan. Het label heb ik er tussen gestoken en achterop een boodschap geschreven. Voor de basis heb ik donkergroen en crème-kleurig cardstock gebruikt. Het patroon papier is van basic grey, sugar rush. En de roosjes heb ik gemaakt uit papier van de action. Het geheel heb ik aangekleed met plakparels, stickles, glossy accents en de transparante spica-pen. En binnenin....



... chocolaatjes!

Mams was er blij mee, dus het was de moeite waard! Ik heb sinds kort een MS scoring board, maar dit patroontje was in cm's gemaakt dus alles moet of omgerekend worden, of toch afgetekend....

Toen ik gisteren thuis kwam van het werk verraste Rik me ermee dat hij een groot bureau voor me neergezet had op de logeerkamer. Ik freubelde nu vaak beneden of boven achter de PC. Daar komt nu dus een hoekje voor op de logeerkamer! Vandaag flink in- en opruimen! Dat maakt het dadelijk ook makkelijker om alles op z'n plekkie terug te leggen...

Het wordt voor mij dus een vermoeiende dag. Want ik wil eigenlijk ook nog wel aan knutselen toekomen en dat wordt allemaal wel erd veel op één dag. Maargoed, morgen ook nog vrij dus dat komt wel goed...!

Geen opmerkingen: