Pagina's

maandag 28 februari 2011

Mannenkaarten, wat is het toch lastig!

Ik was al de hele week aan het denken over een mannenkaart, wat is het toch lastig! Als afbeelding was ik van plan om de digi te gebruiken die ik afgelopen week gewonnen heb bij Karen's Doodles. Maar dan...

Uiteindelijk heb ik ervoor gekozen om via de sketch van Menscardworld te gaan werken. En ik wilde me aan de challenge bij Karen's Doodles wagen... Nou, ik heb me wat afgeschoven en geprobeerd. Dat was dan nadat ik eindelijk een zwart-wit papiertje gevonden had dat ik zou kunnen gebruiken... Pfff...




Om er toch nog wat extra's aan toe te voegen heb ik wat zwarte plaksteentjes opgeplakt. Verder geen poespas want door de combi van de sketch en het papier is het al een heel druk exemplaar geworden!

Met dit kaartje wil ik meedoen aan de volgende challenges:

- Karen's Doodles: zwart, wit + ?
- Menscards world: de sketch

De foto is ietsje overbelicht, dit komt doordat het me 's avonds niet lukt om een heldere foto te knippen...

Van een ander kaartje dat ik gemaakt heb zal ik morgen een betere foto maken en het dan plaatsen!

11 opmerkingen:

Joan Ottevanger zei

Wat een leuke creatie heb je gemaakt. Bedankt voor het meedoen met onze challenge bij Karen's Doodles NL.

Arina zei

hallo nou het is je goed gelukt hoor je mannen kaart.
bedankt voor je deelname aan de challenge op menscardsworld
gr arina

Arina zei

ps wij vragen alle deelnemrs aan de challenge om onze banner te plaatsen op hun blog, zou jij dat ook willen doen?
lees algemene regels
gr arina

Kaatje zei

bedankt voor je deelname aan menscardsworld met deze leuke kaart!

groetjes,
Annika

Anneke. zei

Leuke kaart en wat een gaaf stempeltje heb je gebruikt!Bedankt voor je deelname.
Groetjes Anneke.

Renata van Miltenburg zei

Het is een stoere mannenkaart geworden door de kleurcombi en het wat grove patroon van het papier. Misschien een tip, omdat je mannenkaarten lastig vindt... knopen doen het altijd goed op mannenkaarten en metalen embellishments (kun je ook leuk voor shoppen in een ijzerwarenzaak!!). Touw is ook altijd goed en stoere vormen als pijlen. Hopelijk kun je hier iets mee :)

Liefs, Karen's Doodles NL!

Renata

danielle zei

Ik vindt het een stoere jongenskaart geworden, prachtige kleuren-combinatie en erg humor achtig digi, de man van deze tijd, hi.
Succes met de challenge op menscardsworldblog en bedankt voor je bijdrage.

Groetjes, Danielle

Petra zei

Wat een super stoere kaart heb je gemaakt met de sketch. Bedankt voor het meedoen.

Groetjes Petra.

P.S bij 150 volgers geef ik een leuke candy weg dus kom gerust een kijkje nemen op mijn blog.

Jacqueline's Weblog zei

Wat een leuk kaartje, prachtige kleuren! Bedankt voor je deelname aan de challenge van Menscardsworld.
Groetjes van Jacqueline

Aletta zei

Leuk dat je meedoet aan de challenge van Menscardworld met deze stoere mannenkaart. Groetjes, Aletta

Jolanda Cuper zei

Leuke kaart met die relaxte man op de luie stoel! Bedankt voor het meedoen aan Menscardworld! Groetjes Jolanda.