Pagina's

maandag 21 februari 2011

piramide-kaart gemaakt

Begin vorige week heb ik via Karen's doodles nederlands uitdagingen blog een patroon voor een piramide kaartje opgevraagd. De voorwaarde om aan de challenge mee te doen en kans te maken op prijzen was dat er gebruik gemaakt werd van een Karens Doodles afbeelding.


Hiervoor heb ik de freebie gebruikt, een leuke volle mand met bloemen. Deze heb ik gekleurd met Derwent Coloursoft potloden. Het papier komt van de vintage blokjes van de Action en alle randen zijn beinkt met Brilliance inkt. De aankleding bestaat alleen uit knoopjes en donkergrijze hotfix steentjes. Dit omdat het kaartje gemaakt is voor de opa van mijn vriend. Het laatste bedankt-kaartje dat ik nog moest maken is nu dus klaar!

Op de derde zijde heb ik een zelfgeschreven tekst geplaatst. De afbeelding en de teksten zijn met foamtape opgeplakt zodat ze iets naar voren komen.

Ik vond dit een lastige challenge. In eerste instantie had ik gedoe met het patroontje omdat ik de maten niet kloppend kreeg zoals ze erop vermeld stonden. Uiteindelijk heb ik het dus maar zelf opgemeten en het op die manier nagemaakt. Daarna begon de uitdaging om het kaartje te maken zodat opa het ook in huis zou 'durven' zetten. Wat is dat toch altijd lastig...

6 opmerkingen:

Bernadet zei

wat heb je dit prachtig gemaakt zeg.
Die zal vast een ereplekje krijgen bij opa!
heel veel suuces bij Karen's Doodles NL!

Renata van Miltenburg zei

Wat jammer dat je zulke problemen had met het uitprinten omdat ie precies op een A4-tje zou moeten passen... gelukkig heb je het kunnen oplossen en een originele kaart voor de opa van je vriend kon maken. Lekker stoer met die knopen.

Liefs, Karen's Doodles NL!

Renata

Ellen zei

Mooie piramide Kim, daar is opa vast blij mee.
Bedankt voor het meedoen met Karen's Doodles NL.

Groetjes Ellen

marion zei

Dit zal opa vast wel ergens neerzetten. heel mooi geworden hoor. Leuk dat je meedoet met Karens Doodles

CreaRenata zei

Wat een prachtige piramidekaart! Leuk dat je meedoet met KD NL!

Veel liefs,
Renata

Inne zei

Hoi Kim,
Gefeliciteerd met je tweede plek met dit kaartje!!! Heb je ze nu al gekozen??
Liefs Ingrid