Pagina's

woensdag 16 februari 2011

Thank you! I was 'moo'ved by your kindness!

Gisteren heb ik (samen met m'n vriend, ja, hij mocht/moest snijden... ;-) ) een kaartje gemaakt om aan mijn bedanktkaartjes toe te voegen die ik nog moet versturen...


De sketch voor deze kaart is afkomstig van Double Dutch Challenges en ik vond hem erg leuk om te maken! Ik doe dan ook graag mee aan hun challenge! Ik weet niet meer waar ik de afbeelding vandaan heb, maar het papier is wederom van de Action, en de achtergrond is ook wederom behangpapier. op het tekststrookje staat de tekst: Thank you! I was 'moo'ved by your kindness! En dit tekstje komt van TLC af. Verder heb ik het kaartje aangekleed met bloemen, hotfixsteentjes, knoopjes, touwtjes en ik ben nog lekker in de weer geweest met een witte gelpen! Deze zal verstuurd worden naar mijn oom, tante en hun kids om ze te bedanken voor het oppassen op een hondje dat we opgevangen hebben. Nog twee bedanktkaartjes te gaan!

Geen opmerkingen: