Pagina's

zondag 6 februari 2011

Twee bedanktkaartjes voor mensen die op Lola gepast hebben...

De afgelopen twee maanden hebben we een hondje opgevangen voor de Abandoned Pets Foundation (waarvoor we vrijwilligers zijn). Ze had echter moeite met alleen zijn, en we hebben dus vaak beroep op vrienden en familie moeten doen om haar veiligheid te bieden als ik langer weg moest voor werk etc.

Nu is zij geplaatst in een ander opvanggezin en heb ik wat zitten freubelen voor de mensen die ons zo liefdevol geholpen hebben. Ik moet er nog meer maken, maar heb het op het moment vrij druk met andere dingen...

De afbeelding op beide kaarten is van high hopes en ingekleurd met Derwent coloursofts. Ik weet eerlijk gezegd niet waar de tekst vanaf komt, en het papier op de groene kaart komt uit mijn laatje en daar weet ik de afkomst ook niet van.




Op het bruine kaartje is het dessinpapier als ik me niet vergis van bo bunny en komt uit een pakketje papier dat ik van iemand heb overgenomen. De steentjes zijn aangebracht met de hotfix en de hartjes van de bloemen zijn gemaakt met liquid pearls. Het dubbele strikje op de bruine kaart is gemaakt met de bow easy en de randjes zijn met de distresser bewerkt. De gebruikte pons op het groene kaartje is van Martha Stewart.


Nu dus nog een aantal bedank-kaartjes maken voor de oppassers. Daar moet ik deze week echt tijd voor gaan vinden!

1 opmerking:

Natasja Vink zei

Leuk dat je mee doet aan onze candy op het DML blog. Kom vanaf 14 februari gezellig met ons mee doen