Pagina's

vrijdag 11 maart 2011

Bere-gezellig!


Zo, daar ben ik eindelijk weer! Dit kaartje lag al een tijdje niet-af op mijn bureau. Het was eigenlijk voor twee challenges maar die zijn inmiddels allebei afgelopen... Maargoed, het is nu af en ik ben er tevreden over! Het papier dat ik gebruikt heb is van basic grey, hopscotch. De afdrukjes zijn natuurlijk van forever friends. Ik heb het ballonnetje bewerkt met glossy accents, en in de hartjes van de bloemetjes stickles aangebracht. Helaas komt dit op de foto weer niet naar voren...

Ik hoop het komende weekend weer wat meer tijd te hebben/vinden om te freubelen... Heb de nieuwe cards only in huis en daar weer volop inspiratie van gekregen...! En er zijn zoveel leuke challenges om aan mee te doen.... *zucht*

1 opmerking:

forever zei

How lovely card!

Thanks for taking part of our blog candy at Forever Friends! Good Luck!

Hugs, Sande x