Pagina's

maandag 7 maart 2011

Beterschapskaartje

De afgelopen dagen heb ik niet zoveel gefreubeld en helaas maar 1 kaartje kunnen maken. We hebben optochten gekeken en thuis een aantal dingen gedaan voor het vrijwilligerswerk enzo... Het onderstaande kaartje heb ik gemaakt naar aanleiding van de sketch bij Karen's Doodles . En hiervoor natuurlijk ook een digi van Karen's Doodles gebruikt... Is het geen leukerd?


Ik heb papier gebruikt uit een paperpad van Basic Grey, Marjolaine. Verder heb ik gebruik gemaakt van een pons-set van Martha Stewart, en de bladerpons van EK succes. Het geheel is aangekleed met stiksteekjes, bloemen, glazed brads en plaksteentjes.

Ik heb nog een kaartje half klaar op tafel liggen, dat hoop ik deze week af te kunnen maken!

Met deze kaart doe ik mee aan de volgende challenge:

6 opmerkingen:

Renata van Miltenburg zei

Nou, als je hier niet van opknapt... :) Er leuk en mooi gekleurd ook.

Liefs, Karen's Doodles NL!

Renata

Sanne zei

Het is inderdaad een leukerd, Kim! Fijne carnaval!

Groetjes Sanne

anja zei

leuke kaart,mooi gekleurd
leuk dat je meedoet aan Karens Doodles nl
gr anja KDDT-NL

Ellen zei

Wat een leuke kaart Kim.
Fijn dat je meegedaan hebt met Karen's Doodles NL.

Groetjes Ellen

Inne zei

Ha Kimme,

Wat n leukerd...wat een goede keuze heb je toch gemaakt met je gewonnen digi's!!
Geprobeerd om de kleuren wat harder aan te zetten? Erg goed gelukt in ieder geval!!
Donderdag freubelen....moet vrijdag toch werken. Maar iig hele donderdag vrij en vrijdagmorgen nog ff...XX
in

Bernadet zei

en of het een leukerd is geworden!!Veel succes bij karen's Doodles NL