Pagina's

maandag 14 maart 2011

Challenge: geen design papier gebruiken!

Op het Forever Friends blog zag ik dat de challenge voor de maand maart is: maak een kaart of andere creatie, zonder design papier te gebruiken. Nou, dat leek me wel een leuke uitdaging!


En zie hier het resultaat: De kaart is gemaakt uit wit, roze en lila(parelmoer) cardstock. Op het witte cardstock heb ik met Brilliance inkt hartjes gestempeld. Ook de geponste rand op de achtergrond is bestempeld. Ik heb gerbuik gemaakt van een Martha Stewart pons hiervoor. De afbeelding is gekleurd met Derwent Coloursofts. Verder heb ik het kaartje aangekleed met bloemetjes, hotfixsteentjes en stiksteekjes.

Met deze kaart doe ik mee aan de volgende challenge:

- Forever Friends: make a card or other creation without Design Papers.

2 opmerkingen:

Esme zei

Wow gorgeous card!! I love the MS punching!

Esme x

Rachel x zei

Hi :)
I popped over from the FF challenege- really pretty card!! I love that bear!! :)
hugs, Rachel x