Pagina's

donderdag 3 maart 2011

Een babykaartje voor een jongen!

Iets later dan gepland plaats ik dan het kaartje dat ik begin deze week gemaakt heb. Een lief kaartje voor een kleine kerel!

Als basis heb ik een lichtblauwe parelmoerkaart gebruikt, dit is echter op de foto niet goed te zien. De afbeelding is van precious moments in ingekleurd met de Coloursofts van Derwent, de sleuteltjes heb ik bewerkt met glossy accents waardoor ze net plastic lijken. Het tekst-achtergrondje komt uit een knutselboekje van de action. Verder heb ik een lintje, wat sieradenkoord, knoopjes en een bedeltje gebruikt voor de aankleding. Hier weet ik geen merken van te noemen... Ik hoop vandaag nog een projectje af te kunnen maken en dan dit weekend toch echt weer aan iets nieuws te kunnen beginnen. Ik heb deze week zoveel geweldig mooi papier binnen gekregen, daar wil ik gewoon mee aan de slag!

2 opmerkingen:

Aartje zei

Kim, wat een schatje is dit geworden. Ik vind de afdrukjes vanprecious moments altijd weer geslaagd. Groeten Aartje

Sanne zei

Hij is erg leuk Kim! Wat een leuk afdrukje!

Groetjes Sanne