Pagina's

zondag 13 maart 2011

een minder vrolijke kaart

Gelukkig heb ik dit kaartje niet hoeven maken om het direct te gebruiken. Ik had dit idee al een tijdje in mijn hoofd zitten en nu met de nieuwe stempels die een tijdje terug te koop waren bij het Kruidvat kon ik het uitvoeren. De kaart is afkomstig van de Action en bewerkt met flock.


Ik heb een close-upje gemaakt van de boom die ik gestempeld heb met versamark inkt en bekleed met hotfix-steentjes. Tijdens het maken van de foto was er eentje afgevallen, dus ze zijn nu wat meer verdeelt.


De binnenkant heb ik ook met versamark bestempeld. De pons is trouwens van Marta Stewart. En de tekst heb ik er zelf op geprint. Nu maar hopen dat dit kaartje nog lang in de la mag blijven liggen!

1 opmerking:

Aartje zei

Mooi gedaan Kim, Ik hoop dat hij inderdaad nog lang in een laatje mag blijven liggen.
groeten Aartje