Pagina's

maandag 21 maart 2011

Gefeliciteerd!

De laatste dagen had ik weinig inspiratie. De ideetjes schoten wel door mijn hoofd maar nergens was ik tevreden over of kon ik het papier bij vinden... Vandaag dan eindelijk een uurtje tijd om daadwerkelijk iets te maken en er niet alleen over te malen... Ik had na het zien van de sketch op clean and simple stamping dit idee om uit te voeren. De kleuren zijn geïnspireerd door de foto's die als inspiratiebron gebruikt zijn bij Karen's Doodles. Deze keer heb ik voor dat challengeblog dus geen digi gebruikt. Als basis heb ik een lichtgroene parelmoer kaart gebruikt. Het patroonpapier komt uit de spring time papierblok van Forever Friends. De stempel die ik gebruikt heb komt van het Kruidvat af en heb ik beinkt met versamagic inkt. Verder heb ik wat bloempjes van Xenos gebruikt, een lintje en wat plakparels. 

Met deze kaart wil ik meedoen aan de volgende challenges:
- Karen's Doodles: foto-inspiratie

7 opmerkingen:

marion zei

Prachtig hoor zo een rustige kaart waar toch de lente vanaf straalt. Leuk dat je meedoet met karens Doodles. Groetjes Marion

Sanne zei

Hey Kim,

Dit is een gaaf kaartje hoor! Ik vind hem erg goed gelukt, ook zonder afdrukje. Ik hou daar wel van.

Groetjes Sanne

Inne zei

Super leuk geworden!! En goed dat het je toch nog gelukt is!! Tot straks!!
Liefs Ingrid

CreaRenata zei

Hele mooie sjieke kaart.

Veel liefs,
Renata
KD NL

Ellen zei

Mooie rustige kaart met lente uitstraling!
Bedankt voor het meedoen met Karen's Doodles NL.

Groetjes Ellen

Renata van Miltenburg zei

Prachtig!

Liefs, Karen's Doodles NL!

Renata

Julie zei

Very pretty