Pagina's

woensdag 16 maart 2011

Hoera, het is lente!


Nouja, nog niet officieel, maar hier in het zuiden des lands lijkt het er wel al aardig op! Gisteravond was ik lekker bezig aan deze kaart maar helaas kon ik hem vandaag pas afmaken omdat het wel laat werd gisteren... Ik heb bij het maken van deze kaart drie challenges gecombineerd. (zie einde van het bericht)

De afbeeldingen zijn weer afkomstig van Karen's Doodles, wat zijn dat toch stuk voor stuk leuke digi's! Ik heb ze gekleurd met mijn coloursofts van Derwent. Het groene designpapier is afkomstig uit een papierblokje van het Kruidvat en het gele papier komt uit een paperpad van Cosmo Cricket, Delovely.


Ter aankleding heb ik deze keer aardig wat uit de kast getrokken, namelijk: sieradenkoord in drie kleuren, veertjes, letters en plaksteentjes.Ik heb linksonder ook nog met dun garen stiksteekjes aangebracht. De bloempjes heb ik zelfgemaakt en op de bloemen en de blaadjes heb ik met glossy accents dauwdrupjes aangebracht. Op de bloemkernen van de afbeeldingen heb ik ook nog stickles aangebracht... De kantrandjes op het onderste gedeelte heb ik gemaakt met een Martha Stewart pons. Laat de lente nu maar komen, ik ben er klaar voor! (Alhoewel, nieuwe zomerse garderobe is wel nodig....)


Met deze creatie doe ik mee aan de volgende challenges:
- Alles met en over kleuren met Derwents: Lente, het liefst in het geel/groen.
- Create 4 fun: sketch
- Duymelot: easelkaart met als thema lente

4 opmerkingen:

creacora zei

hoi Kim wat een super leuke kaart idd echt lente
leuk dat je meedoet met de wedstrijd bij Duymelot !
succes ! groetjes Cora

Inne zei

Ha Kimme,
Nog maar een easelkaart...je hebt de smaak goed te pakken!! Nu ga ik er ook een proberen!! Erg leuk in ieder geval!! Had je nu morgen tijd om te scrappen/af te spreken of niet?? XX

Dina zei

prachtige twisted easelcad, bedankt voor je deelname bij derwent

angelique zei

schitterend is deze heerlijke lente kaart! bedankt voor het meedoen aan de challenge!