Pagina's

zondag 27 maart 2011

klein tasje gemaakt voor bij een eerdere creatie

Zo, daar ben ik weer! Heb een erg drukke week gehad, had wel een projectje klaar liggen en moet ook nog wat dingen maken, maar dit kwam er maar niet van! Morgen heb ik met Ingrid afgesproken dus hoop ik wel wat van mijn to-do-lijstje af te kunnen strepen!

Vandaag heb ik dit kleine tasje gemaakt, passend bij de easelkaart die ik eerder gemaakt heb. Ik vond het patroon van het tasje erg leuk en had nog restjes van dit papier liggen. In het tasje kan ik iets lekkers doen met daarbij een cadeaukaart... Dit moet nog gekocht worden dus voor nu is het wat leeg. De afbeelding is wederom van Karen's Doodles. Het patroontje van het tasje komt van de hobbyplezier met scrapdoosjes club.


Met deze creatie wil ik meedoen aan de volgende challenge:
- Karen's Doodles Nederlands Challengeblog: een creatie met meer dan één vouw erin

6 opmerkingen:

greet zei

Wat een superschattig tajse heb je gemaakt. Mooie kleur blauw en leuke details. Fijn dat je meedoet met Karen's Doodles NL.

Groetjes Greet

ps. Ik ben ook je volger geworden.

anja zei

een hele mooi kaart ,leuk datje mee doet
liefs anja KDDT-NL

CreaRenata zei

Wat een geweldige creatie! Leuk dat je weer meedoet met Karens Doodles NL!

Veel liefs,
Renata

Renata van Miltenburg zei

Wat een gaaf modelletje! Leuk zo'n cadeausetje, altijd handig om achter de hand te hebben!

Liefs, Karen's Doodles NL!

Renata

Ellen zei

Wat een leuk idee!
Bedankt voor het meedoen met Karen's Doodles NL.

Groetjes Ellen

Bernadet zei

superleuk gemaakt Linda
veel succes bij Karen's Doodles NL