Pagina's

maandag 28 maart 2011

Kleintje op komst!

Een nicht van me is in verwachting en m'n moeder vroeg me om een kaartje voor haar te maken. Ik vond dit liefdespapier wel geschikt hiervoor. Het papier komt uit een blokje van Basic Grey. De stempel van High Hopes heb ik gekleurd met Derwent Coloursofts. Zoals te zien is zijn de randen gedistressed en wat gescheurd. Door het drukke papier heb ik de aankleding simpel gehouden met een bedeltjes, scrappers floss en twee brads. De ponsen die ik gebruikt heb zijn van Martha Stewart en Xcut.

Ik heb deze keer de binnenzijde ook aangekleed met hetzelfde papier, scrappers floss en nog een afbeelding van High Hopes.

Ik heb bij het maken van deze kaart gewerkt volgens de sketch van Dutch Card Lovers.

Morgen zal ik nog een kaartje plaatsen met hetzelfde papier voor de grootouders in spé! (kon er nu geen goede foto meer van maken...)

5 opmerkingen:

rosalien zei

Wat een leuk stempeltje is dit. Heel leuk gedaan zo met het hartje en het draad. ;)
Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Groetjes Rosalien

marion zei

O wat een lief kaartje. Leuke stempel. En de binnenkant is ook al zo mooi. Groetjes Marion

miriam zei

wat een leuk kaartje mooi gedaan

bedankt voor het meedoen met dcl

gr miriam

Ellen zei

Wat een leuke kaart Kim!
Bedankt voor het meedoen met DCL.

Groetjes Ellen

Angèle zei

Super kaartje zeg! Leuk de afbeelding. Bedankt dat je met ons meedoet bij DCL.

Groetjes, Angèle