Pagina's

zondag 13 maart 2011

Smile, it's your birthday!


Vandaag heb ik tussen het poetsen, opruimen en andere dingen door toch een kaartje kunnen maken. Ik heb voor dit kaartje gebruik gemaakt van turquoise-kleurig cardstock. Op de foto komt dit helaas niet zo mooi naar voren in verband met de belichting... Daarnaast heb ik verschillende patroon/structuur-papiertjes gebruikt.



De afbeelding is er eentje van Karen's Doodles. en is ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden. Ik heb ook gebruik gemaakt van Glossy accents en spica glitterpennen om van de afbeelding een echte eye-catcher te maken! De ballonnetjes zijn gemaakt uit het papier dat op de rest van de kaart ook gebruikt is.

Maar... dit is niet zomaar een kaart...
Tada!


De eerste easelkaart van mijn hand! En wat is dat leuk om te maken zeg...! Ik heb ter versiering wat lint, bloemetjes, en hotfixsteentjes toegepast. Ook zijn de randjes van de cirkels beinkt met Brilliance inkt in een blauwe kleur en heb ik accentjes aangebracht met een versamark-pen. (stiksteekjes op de ondergrond, en stipjes op de randjes van de cirkels)

Met deze kaart wil ik graag mee doen aan de volgende challenge:
- Karen's Doodles: clean and simple card with one eyecatcher 


7 opmerkingen:

marion zei

Leuk zeg zo een ronde easelcard, erg leuk. Vooral de kleuren en de ballonnetjes passen goed bij elkaar. Leuk dat je meedoet met Karens Doodles. Groet Marion.(nb ik heb een leuke candy op mijn blog, doe je mee?)

Aartje zei

Hoi wat een ontzetend leuke kaart is dit. Je wordt er meteen vrolijk van. Groeten Aartje

CreaRenata zei

Oh, Kim, wat heb je dat ontzettend leuk gedaan! Geweldig dat je meedoet met Karens Doodles NL!

Veel liefs,
Renata

Inne zei

Ha Kim,

Wat een geweldig kaartje zeg!!! Jeetje jij bent goed bezig geweest van het weekend. Helaas door het werken niets meer van gekomen..Jij wordt n pro zeg :P

Liefs Ingrid

anja zei

leuke kaart
leuk dat je meedoet
gr anja kddt-nl

Bernadet zei

wat een ontzettend leuke kaart is dit Kim
Veel succes bij Karen's Doodles NL!

Renata van Miltenburg zei

En ik maar denken dat ik de enige kaartenmaakster was die nog geen easel kaart had gemaakt maar jij had je er dus ook nog niet aan gewaagd :) Hij is erg leuk geworden in deze mooie kleurcombi, lekker fris. En leuk die gepaperpiecede balonnen.

Liefs, Karen's Doodles NL!

Renata