Pagina's

maandag 11 april 2011

cadeaubon mapje

Een tijdje terug zag ik op het blog van Karen's Doodles een leuke tutorial van dit geldmapje staan. Ik vind het een leuke manier om een cadeaubon of geld weg te geven dus heb er een gemaakt voor het vriendje van mijn zus. Hij was al jarig geweest maar zal het presentje nog gaan krijgen omdat we niet op de verjaardag waren. Het patroonpapier dat ik gebruikt heb is van Basic grey (jovial en origins serie)

Ik heb het mapje aangekleed met sterretjes en heb al het papier bewerkt met distress ink walnut stain.

Op de achterzijde heb ik een voetbal-beertje van (natuurlijk) forever friends gebruikt. Ik heb voor het eerst geprobeerd wat 3d kit te gebruiken. Daar moet zo te zien nog mee geoefend worden...!

De tekststempel die ik achterop gebruikt heb is ook van forever friends en die op de voorzijde als ik me niet vergis van TLC creations.

Binnenin zijn de sterretjes terug te vinden en natuurlijk een cadeaubon van de plaatselijke filmzaal!

Ik hoop dat hij er blij mee zal zijn!

Met deze creatie wil ik meedoen aan de volgende challenge:

Forever Friends: anything but a card

3 opmerkingen:

lisbeth zei

What a lovely card. Love all the work you have put in to this. Thanks for joining us at Forever Friends

Rachael zei

Wow this is brilliant! Thanks for playing along at Forever Friends Fortnight Challenge.
Rach :) xx

Sande zei

Wonderful creation! Love it!

Thanks for joining us at Forever Friends Fortnightly Challenge.
Hope to see you again soon.

Hugs, Sande x