Pagina's

zondag 17 april 2011

Dikke verjaardagszoenen voor mijn vader...

Over een paar weekjes is mijn vader jarig. Om te voorkomen dat ik niets kan maken doordat ik teveel last heb of er niet aan toe kom ben ik maar op tijd begonnen aan een kadoosje.

Op de scrap en stempel club kwam ik dit patroontje tegen bij de wedstrijd van april. Het is precies de juiste maat om een flesje bier in te 'verstoppen'.


Het papier dat ik gebruikt heb is van Basic Grey, de digi is weer van Karen's Doodles en gekleurd met de Derwent Coloursofts. De randjes heb ik beinkt met Brilliance inkt (coffee bean) en Distress inkt. (walnutt stain)

Ter aankleding heb ik touw, knoopjes, bloemen een bedeltje en brads van stof gebruikt. Ook heb ik nog wat takjes gemaakt met een takkenpons van Mc Gill.


Op de achterzijde heb ik een nieuwe tekst gebruikt. Deze heb ik laatst gewonnen en komt bij Whimsy Stamps vandaan. En aan het'handvat heb ik een label gehangen waarop ik de tekststempel (kars) dikke verjaardagzoenen afgedrukt en ge-embost heb.

Ik moet nog even wachten voordat ik het kan geven. Maar ik ben blij dat het al klaar staat!




Met deze creatie doe ik mee aan de volgende challenges:

- Scrap en stempel club: wedstrijd april
- Karen's Doodles NL: alles mag

7 opmerkingen:

cornelie zei

Hoi Kim,

Wat heb je supermooi cadeau gemaakt voor je vader. Daar kan je mee aankomen, en ook bij Karens doodles!

Aartje zei

Hoi kim, dat ziet er goed uit. Mooi gedaan, leuk om kado te geven.
Groetjes Aartje

Inne zei

Ha Kim,

Super leuk...die mannendingen heb je nu wel onder de knie!!
Ik heb van het weekend ook eindelijk weer eens tijd gehad...
Tot snel!!

X Ingrid

Bernadet zei

ooow wat gaaf Kim
Veel succes bij KAren's Doodles NL

Ellen zei

Wat een prachtig kado Kim!
Bedankt voor het meedoen met Karen's Doodles NL.

Groetjes Ellen

Renata van Miltenburg zei

Wat een enorm leuk kadootje is dit zo! Leuk dat het om een bierflesje gaat...weer eens wat anders dan een flesje wijn en ik denk dat veel mannen dit liever hebben ;)

Liefs, Karen's Doodles NL!

Renata

Angela zei

Gefeliciteerd met je prijs bij Karen's Doodles....terecht. Wat een schitterende creatie...
groetjesss