Pagina's

maandag 4 april 2011

Een combi van challenges...!


Bij Karen's Doodles is de challenge deze week: maak je eigen versieringen! De bloemen die ik zelf gemaakt heb zijn hiernaast te zien. Ik heb ze gemaakt uit Basic Grey hopscotch papier, daarna zijn ze bespoten met zelfgemaakte glimmermist en heb ik accentjes aangebracht met stickles in een roze kleur.  

Voor de kleuren van deze creatie heb ik me laten inspireren door de foto van challenges for you. Hierbij stond een erg cute blauwkleurig mokje met een roze roos afgebeeld. Op de mok een vogel in de kleuren bruin, roze geel en beige.

Debloemen heb ik verwerkt op een soort van boekkaart die in de SOL van 23 maart gemaakt kon worden bij de hobbyplezier met scrapdoosjes club.  Helaas kon ik toen niet meedoen omdat vriendlief jarig was. Ik vond het wel een erg leuk patroon dus dit weekend heb ik me er aan gegeven.

Op de voorzijde heb ik gewerkt met de sketch van Alles met en over kleuren met Derwents. Het gebruikte papier komt ook uit de paperpad Hopscotch van Basic Grey. De beaded oval heb ik bestempeld met brilliance inkt en versamark inkt waar ik clear embossingpoeder bij heb gebruikt. Ook het tekstje op het lint is met embossingpoeder bewerkt. De ponsen die ik heb gebruikt zijn: een ronde hoekpons, een motief hoekpons en de lazy sunday randpons. (volgens mij van Artemio). De dubbele strik op de voorzijde heb ik gemaakt met behulp van de bow easy. Zo krijg je een mooie volle strik. Verder heb ik links in de hoek nog drie plakpareltjes geplakt en op de onderzijde een kantje in de kleur van het cardstock.

De digi van Karen's Doodles (butterfly girl) heb ik gekleurd met Derwent coloursofts en ik heb accentjes aangebracht met spica glitterpennen, glossy accents en stickles. Doordat ik pasteltinten heb gebruikt valt de afbeelding niet zo op. Ik heb hem dan ook op foamblokjes geplakt om hem naar voren te laten komen.









Wanneer het lintje losgeknoopt wordt komt de binnenkant van de creatie tevoorschijn. Deze heb ik vrij simpel gehouden om de bloemen tot hun recht te laten komen. Als ik de creatie weg ga geven zal ik hier ook nog de tekst toevoegen. Onder en op de uitgestanste vlinder heb ik ook plakparels geplakt.



Deze pareltjes zijn ook terug te vinden op het hoekje en de swirls.

Ik wil met deze creatie ook meedoen bij de challenge op Een hoop inspiratie scrapkaarten challenge blog. Het thema bij deze challenge is voorjaar. Dat is nu precies waar dit vlindermeisje en de gebruikte kleuren mij aan doen denken!

En nu maar hopen dat we het lekker weer van afgelopen zaterdag snel terug gaan zien! Op het moment is het hier in Limburg nog erg fris...

11 opmerkingen:

Berdien zei

Dit ziet er erg mooi uit !!! Leuke stempel ook ! Bedankt voor het meedoen aan onze challenge !!
Groetjes Berdien

marion zei

Oh prachtig zeg die bloemen. Een echte verrassing zo als je het boekje open doet. Schitterend hoor. leuk dat je meedoet met Karens Doodles, groetjes Marion

M@rjan zei

Wat een lief boekkaartje en prachtige bloemen! Leuk dat je meedoet!

Groetjes, Marjan

CreaRenata zei

Wat een prachtige creatie Kim! Leuk dat je weer meedoet met KD NL!

Veel liefs,
Renata

Monique/bloem zei

Wat mooi zeg!! Bedankt voor je deelname aan CFY!

Jann-Will zei

Hoi Kim het ziet er allemaal mooi uit hoor,
Leuk dat je meegedaan hebt,

Groetjes Wilma

Ellen zei

Wat een mooie kaart Kim! Ik ben erg weg van je prachtige bloemen binnenin het doosje!
Bedankt voor het meedoen met DCL.

Groetjes Ellen

Bernadet zei

prachtig gedaan kim, en die bloemen zijn zo leuk zeg
Veel succes bij karen's Doodles NL!

Annemieke zei

Heel erg gaaf zeg..!
Die bloemen zijn echt prachtig!!
Groetjes, Annemieke

Nicole zei

Wow, wat een schitterend projectje heb je gemaakt. Heel erg mooi! Leuk dat je meedoet bij Derwents.

Groetjes

Renata van Miltenburg zei

Wat een gezellige, fleurige kaart. Prachtige bloemen en mooi geplaatst zo op die swirl.

Liefs, Karen's Doodles NL!

Renata