Pagina's

zaterdag 30 april 2011

Een combi van challenges...!

Vandaag zijn we druk bezig geweest in de tuin met het uitzoeken en planten van de zomerbloeiers. Ik ben laat in de middag echter in staking gegaan omdat ik moest en zou freubelen...! Door onze mini-vakantie heb ik deze week nog niets kunnen maken en er zijn zoveel leuke challenges!
Ik heb gebruik gemaakt van papier uit een paperpad van Basic Grey, Wisteria. Als achtergrond een parelmoerkaart, dit vind ik een erg leuk effect geven waardoor de binnenkant ook al een veel leukere uitstraling krijgt...Deze keer  heb ik eens geen stempeltje maar een 3D plaatje van Forever Friends gebruikt. Het rondje volgens de sketch heb ik gemaakt van vellum uit een papierblokje van Forever Friends. Ik vind het ontzettend mooi, erg chique! Dus dit zal vast nog vaker voorbij gaan komen! De ponsen die ik gebruikt heb zijn van Martha Stewart. Verder wat lint bloemen en pareltjes gebruikt...

Voor dit kaartje heb ik drie challenges gecombineerd, namelijk die van het scrapcard challenge blog (lila en paars) en de sketch van het forever friends challengeblog, de tweewekelijkse challenge. En de challenge bij Phindy's place: glitter, glamour and glitz. Dat zit er deze keer wel in met de parelmoerkaart, het glamour in hetvellum en de steentjes...

5 opmerkingen:

Suze zei

Prachtige kaart Kim, heel mooi het glimmende papier met het wisteria papier.
Bedankt voor het mee doen aan de challenge bij SCCB.

Lieve groetjes Suze

Inne zei

Wat een geweldig kaartje Kim!! Echt goed gelukt!! En het plaatje van forever friends is echt ontzettend lief!!
Liefs Ingrid

Sande zei

Oh how beautiful!!

thanks for joining us at Forever Friends!

Hugs, Sande x

Dorcas zei

Lots of glittery goodness on this card! :-) So sweet! I’m so glad you were able to join us this week at Phindy’s Place!
Hugs,
Dorcas
Ps) If you haven’t already done so you’re welcome to come join in my “no strings attached” blog candy (with multiple winners )You’ll find it at the top of my sidebar and its open til May 13th. Hope you can play!

Ann English zei

Oh, how cute! Love the glitter and sparkle.
Thank you for joining us this week at Phindy's Place this week.