Pagina's

woensdag 20 april 2011

En ook weer eens een echte meidenkaart!

Buiten rustige kaarten vond ik het ook weer tijd voor een echte meidenkaart! Hiervoor heb ik het forever friends stempeltje gekleurd met de Derwent Coloursofts en opgebouwd uit twee lagen die ik middels 3D kit op elkaar bevestigd heb. De basiskaart heeft een parelmoerglans en daarop heb ik twee structuur behangpapiertjes geplakt. Het rondje is een diecut (weet niet meer van welk merk) en het tekstje ook , deze is van forever friends. Ter aankleding wat bloemen met meeldraadjes en wat plakparels.




Ik wil met deze kaart meedoen aan de volgende challenges:
- Dutch card lovers: sketch
- Forever friends: a card for a girl

13 opmerkingen:

Inne zei

Ik vind het juist ontzettend leuk dat het grijs is...alsof het gewoon een zwart/wit plaatje is. Lief geheel!!
X

Aartje zei

Wat een ontzettend leuke kaart. Inderdaad een echt meidenkaart, met dat roze. Super gedaan. Groetjes Aartje

ike zei

Dit is een zeer mooie kaart. Ik vind je heel veel kleuren. Ik hoop dat dit goed is want ik gebruik een vertaler:-D
Dank u voor bij ons in Forever Friends Challenge van deze maand.

Ike xx
FF MC DT

Angela zei

Schitterende kaart....eenvoudig maar écht geweldig!!!! Hier wil ik niets van missen *lol*...ben gelijk je volger geworden
groetjesss

Angèle zei

Wat een lief kaartje Kim! De kleuren grijs/roze en wit zijn mooi gekozen.
Leuk dat je meedoet bij DCL.

Fijne Paasdagen, Angèle

José zei

Snoezig kaartje hoor. Leuke kleurencombinatie ook.
Groetjes, Jose

miriam zei

wat een schattig kaartje .mooie kleurencombi

bedankt voor je deelname aan dcl

gr miriam

Sally zei

Great card. Love the way you have coloured the bear and the flowers are gorgeous.
Thanks for joining us at Forever Friends this month.
Hugs Sally xxx

Ellen zei

Wat een gave kaart Kim!
Leuk dat je meegedaan hebt met DCL.

Groetjes Ellen

Anja (scrappie) zei

Een schattig kaartje Kim leuk dat je hebt meegedaan bij DCL.

Rachel x zei

What a gorgeous card!! :) All the pinks with the grey look great and I love how yu've coloured the bear!! :)
Thanks for joining in with us at the Forever Friends Monthly challenge this time!! :)
hugs, Rachel x

Sande zei

What a stunning card!! Love the grey bear!

Thanks for joining us at Forever Friends Monthly Challenge.
Hope to see you again soon.

Hugs, Sande x

Poppy zei

Gorgeous card love the colours.
Thanks for joining us at Forever friends this month.
Poppy