Pagina's

zaterdag 30 april 2011

En toen kwam er een olifant met z'n lange snuit...

Oh, oh, ow, wat een stress leverde deze creatie me zojuist nog op. Ik had beide kanten nog niet op mekaar geplakt zodat de met een perlen pen gemaakte pareltjes en de stickles en glossy accents, accenten goed konden drogen... Zojuist was ik dus van plan om ze aan mekaar te bevestigen en ineens schiet het papier me uit de handen... En ja hoor, soms plakt de tape voor geen meter, en nu zat het direct vast... Gelukkig heeft vriendlief met veel geduld het weer van mekaar gekregen. Maar helaas ziet het papier er nu wat gehavend uit... Alsof hij al in gebruik genomen is... :)
Deze boekenlegger heb ik gemaak voor mijn zusje. Ze vroeg me naar aanleiding van een eerdere boekenlegger of ik er ook een keer een voor haar zou willen maken, nou dit was het moment ervoor aangezien het een challenge is bij Karen's Doodles! Het leek me leuk om er een tekstje op te doen dat je vaker hoort tijdens het voorlezen van kinderverhaaltjes, lekker oud sentiment! Het tekstje heb ik op de computer gemaakt... en op de achterkant:..... Natuurlijk een afbeelding van Karen's Doodles!

Deze digi heb ik laatst uit mogen zoeken toen ik bij een challenge gewonnen had en vond hem nu leuk van pas komen. Ik moest er natuurlijk wel het traditionele tekstje voor aanpassen maar dat geeft wel een leuk effect vind ik! De digi is gekleurd met Derwent Coloursoft potloden. De randen van het papier heb ik beinkt met versamark inkt, deze geeft een soort chalk effect. Hiermee heb ik ook bloempjes gemaakt, met behulp van een mal. De andere bloemetjes zijn uitgeponst. Het papier dat ik gebruikt heb is van een papierblok Jack en Jill. De randjes heb ik geponst met een EK succes pons, deze heb ik van de week binnen gekregen. Verder heb ik nog wat lintjes en kant toegevoegd, en daartussenin twee bedeltjes gehangen aan scrappers floss. Hierdoor is ook bij een groter boek de juiste pagina makkelijk terug te vinden... Ik hoop dat ze er ondanks de gehavende toestand toch blij mee zal zijn...!

Een fijn weekend nog allemaal, en geniet van het geweldige weer!

Deze boekenlegger doet ook mee aan de challenge bij Meljen's Design, ook hier vragen ze een boekenlegger te maken! Helaas staat er geen meljen's digi op omdat ik er daar niet zoveel van heb...

10 opmerkingen:

CreaRenata zei

Wat een geweldige boekenlegger Kim! Leuk dat je weer meedoet met KD NL!

Veel liefs,
Renata

Aartje zei

Hoi Kim, deze is Lol. Wat leukmet die tekst er op.
Groetjes Aartje

Wilma zei

Hallo Kim,
Je zus zal heel blij zijn met zo'n SCHITTERENDE boekenlegger ☺☺☺ en van het gehavende papier is niets te zien hoor.
En succes met het "challenge-virus"...bij mij steekt dat virus van tijd tot tijd de kop ook op....wat is dat toch leuk hè?
Nog een fijne ☼-dag toegewenst.
Liefs Wilma

Bernadet zei

geweldig leuk, deze boekenlegger Kim, heel apart ook

Inne zei

Ha Kim,

Nou je hebt wel de tijd gehad zie ik lekker!! Lekker dat je hebt kunnen freubelen! En lang leve Rik dat die het nog gered heeft! Zou niets voor mij zijn. En ik zie het niet hoor...maar ook deze goed gelukt en Kyra zal hier zeker blij mee zijn denk ik!!

Liefs Ingrid

Inne zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Renata van Miltenburg zei

Wat een geinig modelletje en de tekst met deze digi samen is echt super!

Liefs, Karen's Doodles NL!

Renata

Joan Ottevanger zei

Heel erg leuk gemaakt deze boekenlegger.Leuk dat je meedoet met KD NL

Cheryl zei

What a fun bookmark! I love all the ribbons.


Thank you for joining our CREATE A BOOKMARK challenge at Meljen’s Designs.

--Cheryl--

Sprytebyrd zei

Such a fun bookmark! Love all the ribbon and the charms!
Thanks so much for playing along at Meljen's Designs this week!
Hugs!! Dee Sprytebyrd's Sentiments