Pagina's

maandag 11 april 2011

The fragrance of a rose....


Deze creatie zat al een tijdje in mijn hoofd en ik had de tekst al geprint op het patroonpapier van Basic Grey uit de Wisteria pad. Met de sketch van Duymelot ben ik er dit weekend mee aan de slag gegaan.

Ik heb gebruik gemaakt van lint en bloemen die ik nog had liggen. De blaadjes zijn uitgeponst met twee verschillende ponsen. (weet de merken zo even niet) Bij de bloemetjes fladdert nog een klein vlindertje rond. En onder het lint steekt nog een geponst randje uit (Martha Stewart, doily lace)Tilda heb ik ingekleurd met de Derwent Coloursofts. En aan de rechterzijde is nog een bloem met roosje en het tekstje 'proficiat' te vinden. Dit is op de foto niet zo goed te zien... Ik heb eigenlijk alle delen op de kaart aangezet met Distress Inkt.

Met deze creatie wil ik graag meedoen aan de volgende challenges:
- Duymelot: de sketch en een magnoliaatje
- It's a magnolia: verjaardagscreatie

6 opmerkingen:

marja zei

Hoi Kim,

Wooow wat een schitterende creatie heb je gemaakt, super!
Leuk dat je meedoet aan de challenge van It's a Magnolia Challenge.

Lieve groetjes Marja.

Diana zei

Heel mooi kaartje Kim. Bedankt voor je deelname aan de challenge van IAMC, veel succes.

Groetjes Diana

Tineke zei

Mooie kaart heb je gemaakt Kim, zie alleen niet helemaal de sketch erin maar ik keur hem goed ;)
Leuk dat je meedoet met de challenge van Duymelot en van IAMC, veel suc6.

Groetjes Tineke

*~Patries~* zei

heel leuk zeg

Bedankt voor je deelname bij its a magnolia challenge

*Kus Patries*

Karin zei

wat een leuk kaartje, heel mooi. bedankt voor je deelname aan het it's a magnolia challenge blog

Marlieke zei

Hoi Kim per toeval kwam ik op jouw blog terecht en ik konniet stoppen met scrollen haha. Je maakt supermooie creaties zeg! Fijn weekend!