Pagina's

zaterdag 16 april 2011

Just for you! Kwaak!

Voor deze kaart ben ik uitgegaan van de sketch van hobbystempels. Ik kan echter niet deelnemen aan die challenge aangezien ik een stempeltje van de Action gebruikt heb. Hier heb ik voor gekozen omdat ik voor de challenge (kikkers) op een hoop inspiratie scrapkaarten challenge blog een andere stempel wilde gebruiken dan degene die andere deelneemsters al ingezonden hadden...







De tekststempel die ik gebruikt heb is van Forever Friends en heb ik gestempeld met brilliance inkt en daarna bewerkt met clear embossingpoeder.

Daarnaast heb ik twee bladponsen, bloemen, roosjes, dewdrops een stansje en een randpons gebruikt. En voor de aankleding nog twee verschillende kleuren stickles. In het papier, afkomstig uit een papierblok van het Kruidvat zitten ook glitters verwerkt. Deze komen op de foto helaas niet tot hun recht...

Geen opmerkingen: