Pagina's

donderdag 28 april 2011

kaartje als gast designer

Omdat we een paar daagjes van huis geweest zijn plaats ik nu pas het kaartje dat ik gemaakt heb als gast designer voor een hoop inspiratie scrapkaarten challenge blog De opdracht was om een kaart te maken volgens een sketch. Wil je weten wat de sketch is neem dan snel een kijkje op het blog en doe gezellig mee! De challenge loopt tot 7 mei.

Voor dit kaartje heb ik een afdrukje van Fizzy Moon gebruikt en gekleurd met de Derwents. Het gebruikte papier is van forever friends. Verder heb ik een stansje en een doilie gebruikt. Ter aankleiding nog wat hotfixsteentjes vastgezet...

2 opmerkingen:

Wilma zei

Hallo Kim,
Wat heb jij weer MOOIE creaties geplaatst.....het doosje voor je vader vind ik helemaal SUPER.
En iets plaatsen als de challenge al voorbij is is iets wat ik ook herken ☺☺☺
Sussec met je gast-designerschap.
Liefs Wilma

Marlieke zei

wat leuk dat je gastdesigner mocht zijn! je hebt een heel leuk kaartje gemaakt hoor! Ik houd erg van paars dus dit spreekt me sowieso aan, haha. Leuk zijn die doily's om op je kaarten te gebruiken he? ik zie ze steeds vaker de laatste tijd op verschillende blogs en gebruik ze zelf ook graag. Fijne dag nog!