Pagina's

woensdag 20 april 2011

Na de drukke creaties.... weer wat rust!

Dit kaartje lag alweer een paar dagen bijna af op mijn bureau. Inmiddels is de challenge waar het voor bedoeld was alweer afgelopen maar hier is het dan!

Ik heb hiervoor papier gebruikt uit een behangboek, van de action en van Basic Grey. Op het behangpapiertje heb ik met dun garen een randje gestikt. De rozet heb ik gemaakt met een Fiskars pons (threading water geloof ik) en mijn scoring board. Verder heb ik er nog een bloempje op gebruikt van K&Company en een kantje uit een naaiwinkel. De journaling tag is van KaiserKraft. De forever friends stempel heb ik bewerkt met embossingpoeder. Verder nog wat plaksteentjes en toen vond ik hem wel af....

1 opmerking:

Aartje zei

Wow, deze is chique. Ik vind hem super, leuk dat je die behangetjes gebruikt, je hebt daarin prachtige structuurtjes en kleurtjes in. Groetjes Aartje