Pagina's

maandag 16 mei 2011

congrats my little hero...

Mijn neefje is vorig weekend kampioen geworden met zijn voetbalteam. Dat vraagt natuurlijk om een kaartje!  Voor dit kaartje heb ik gebruik gemaakt van papier van Forever Friends. De gebruikte Diecuts en de letters van de slinger zijn ook van Forevers Friends  Alle papiertjes zijn aangezet met Distress inkt (walnut stain) Voor de aankleding heb ik enkel gebruik gemaakt van de slinger, bruin scrappers floss en knoopjes die ik uit mijn moeders knoopjesbox heb gepakt.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan de maandelijkse challenge bij het Forever Friends challenge blog. De opdracht hierbij is: gebruik 3 design papers, 3 kleuren en 3 embellishments.


9 opmerkingen:

Aartje zei

ooooh, deze vind ik leuk. Super gedaan. Ik denk dat deze wel in goede aarde gaat vallen. Mijn zoon is jaloers. Maar ja hij werd ook geen kampioen met voetbal dit jaar.
groetjes Aartje

Sally zei

Gorgeous card. Love the image and great layout.
Thanks for joining us at Forever Friends this month.
Hugs Sally xxx

Alice Wertz zei

wow! beautiful coloring on the darling bear! such a sweet card!

Poppy zei

great card Thanks for joining us at FF monthly.
poppy

maranda zei

hoi kim, wat een lieverd!! wel heel leuk om deze mooie kaart aan je neefje tegeven, en bedankt voor je leuke reactie!! wens je veel succes met itsamaganolia blog hop
fijne weekend!!!

Groetjess maranda

ike zei

FABULOUS - this is a really lovely card. Thank you for joining us at Forever Friends Monthly.
Ike xx
FFMC DT

marja zei

Hoi Kim,

Wat een ontzettend schattig kaartje heb je gemaakt, super.
Denk dat je neefje daar heel blij mee was.

Lieve groetjes Marja.

Marley zei

Hoi Kim,

Je vraag over het swappen.
De voorwaarde bij deze is een gewone a4 envelop vullen met leuke vintage spulletjes.
Er wordt niet gekeken naar waarde, maar het is wel de bedoeling dat de spulletjes bruikbaar zijn. Ook is het niet de bedoeling dat je bijvoorbeeld dat je de envelop geheel vult met bijvoorbeeld de vintage papiertjes van de action. Voor de rest ben je er helemaal vrij in!
Groetjes Marley

Beate zei

What a cute card! Love it.
Hugs and smiles