Pagina's

vrijdag 27 mei 2011

eerste afbeelding gekleurd met aquamarkers

Hoihoi,

nou, na de eerte creatie van vandaag had ik lekker zin om verder te gaan... Aangezien ik hierdoor de aardappels die op het vuur stonden verknoeid heb wil ik het nu plaatsen in plaats van morgen...

Ik heb voor dit kaartje gebruik gemaakt van de schets bij Anyone for Anya. Hiervoor heb ik een CC Design stempel gebruikt die ik al een tijdje geleden aangeschaft had. Ook het afdrukje was al gekleurd... Dit is het eerste afdrukje dat ik gekleurd heb met de aquamarkers. (die ik overigens ook al een tijdje heb maar waar jullie nog geen resultaat van op het blog hebben kunnen zien)

Voor het kaartje heb ik papier gebruikt van BoBunny en First Edition Papers. De randen zijn aangezet met versamagic inkt. Het rondje heb ik gesneden uit een geëmbost achtergrondje. De paarse roosjes zijn afkomstig van het kruidvat, de blaadjes komen uit mijn voorraad en de takjes met besjes heb ik een tijd terug gekocht bij de Action. De kleur van het lint komt op de foto niet zo mooi uit maar past in het echt gelukkig wel beter in het geheel! Ik heb bewust geen tekstje toegevoegd omdat ik dat te druk vind, en nu kan ik het nog voor verschillende doeleinden gebruiken! Als afwerking heb ik nog wat stickles aangebracht hier en daar...

Met deze kaart wil ik meedoen aan de volgende challenges:

- Anyone for Anya: sketch
- The ribbon girl: roze en paars

Een fijn weekend!

4 opmerkingen:

Aartje zei

Ja, dat van die tijd vergeten herken ik.... Leuk om mrt die aquamarkers te kleuren he. Ik vind het nog steeds lastig om te kleuren. Jouw kaart is erg leuk geworden.

Groeten Aartje

Angela zei

Erg lief kaartje!!!
CG Angela

Andrea zei

This is really cute, thanks for joining in with the Ribbon Girl colour challenge

Aartje zei

Hoi Kim, ik kon op jouw blog ook geen emailadres vinden, dus ook maar even op deze manier een reactie. Ik kijk voor tips vaak op het aquamarkersblog. Op het blog van hobbystempels staat een filmpje over het inkleuren. Ik ben pas nadat ik op youtube een filmpje van freubelpeet zag over het inkleuren dat eens gaan proberen, je kleuren worden dan wat dieper, maar je moet de kleuren wel snel uitwerken. Ik heb mijn ballerina en tilda met de hawaiflower op die manier gekleurd. Vond dat zelf wel geslaagd. Je kunt heel goed kleuren over elkaar heen gebruiken (op papier of op een plastic sheet). op die manier kun je allerlei nieuwe kleuren maken
Ik hoop dat je wat hebt aan mijn tips. Groetjes Aartje