Pagina's

vrijdag 27 mei 2011

Eindelijk weer eens aan freubelen toegekomen....

Zo, dat is weer een tijdje geleden... Was de laatste dagen best druk en het kwam er maar niet van om er lekker voor te gaan zitten. Nu eindelijk weer iets kunnen maken, maar ben er niet helemaal tevreden over, achja, volgende keer beter!

Met deze tag wil ik een aantal challenges combineren en heb ik direct een vaderdag-presentje klaar liggen...

Ik wil met deze creatie meedoen aan de volgende challenges:

- Menscardworld: labelkaart:
- scrapcards challenge blog: een kaart die niet vierkant of rechthoekig is

Voor de liefhebbers volgt er hier een lijstje met de materialen die ik gebruikt heb:

- papier: BoBunny (klokken), Forever Friends (kranten, achtergrond) Action (stipjes)
- Die cuts: Forever Friends
- letters: Kruidvat
- Overige: de randen zijn met de distresser bewerkt en met Walnut Stain inkt aangezet, Verder heb ik lint, scrappers floss, eyelets en het jute gebruikt.


24 opmerkingen:

Berdien zei

Wauw, wat mooi !!! Leuke afbeelding die auto ! En ik vind dat jute er ook zo leuk bij ! Bedankt voor het meedoen aan onze challenge !
Groetjes Berdien

Aartje zei

Hoi Kim, mooi geworden zeg! Stoer, echt iets voor mannen.
Groeten Aartje

Monique/bloem zei

Leuke kaart, lekker stoer!! Bedankt voor je deelname aan CFY!

ike zei

Mooie kaart - een echt super creatie. Bedankt voor jullie komst bij ons Simply Create.
Ike xx
SC DT

Angela zei

Vind 'm anders heel goed geslaagd!!! Erg leuk dat jute. Forever Friends blijft leuk!!!
CG Angela

ike zei

Dus sorry - ik bedoel Forever Friends
Ike xx
Forever Friends Monthly DT

M@rjan zei

Superkaart, Kim! Stoer en mooi gemaakt! Leuk dat je meedoet met CFY!

Groetjes, Marjan

Suze zei

Wat een prachtige Tag Kim.
Bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij SCCB.

Lieve groetjes Suze

Brenda Roggeveen zei

Mooie kaart met lekker veel details. Bedankt voor het medoen bij CFY!

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een prachtig labelkaartje,erg leuk!
Bedankt voor je bijdrage aan de challenge van Menscardsworld.
Groetjes van Jacqueline

Petra zei

Wat een geweldig mooi label heb je gemaakt.
Bedankt voor je deelname aan de challenge van Menscardworld.

Groetjes Petra.

Jann-Will zei

Wat leuk Kim, en ook nog stoer,

Groetjes Wilma

elske zei

leuke stoere kaart

José zei

Erg leuke tag met hele leuke materialen, zoals het jute. De cirkels vind ik ook heel leuk gedaan.
Groetjes, Jose

danielle zei

Wauw, helemaal geweldig.
Bedankt voor je bijdrage aan Menscardsworld en SUCCES met de challenge.

ps, zie mijn blog, ik geef 3 candy;s weg, dus doe gezellig mee!

Groetjes, Danielle

Cora zei

Wat een leuke stoere kaart!

Sande zei

Awesome!!! Very good job here!!

Thanks for joining us at Forever Friends!
Hope to see you soon again!

Hugs, Sande x

Aletta zei

Wat een prachtige tag heb je gemaakt met supermooie details.
Leuk dat je meedoet aan de challenge van Menscardsworld.
Groetjes Aletta

Kaatje zei

wat een leuk label! Bedankt voor je deelname aan Menscardsworld!

groetjes,
Annika

Steffii zei

Super mooie labelkaart!!
Je maakt zeker een kans om de challenge op Menscardworld te winnen denk ik!!

Groetjes Steffii

Annemieke zei

super gave stoere kaart!! Erg mooi.
Groetjes, Annemieke

Elly-My Everyday Things zei

Niet zo tevreden over???? Jeetje, ik vind 'em super!!!!!
Groetjes Elly

Danielle zei

prachtige kaart en wat een mooi papier bedankt voor je deelname aan menscardsworld

groetjes danielle

Durvina zei

Wat is ie leuk!
Bedankt voor het meedoen met de challenge bij Menscardworld.

groetjes, Durvina