Pagina's

woensdag 11 mei 2011

home tweet home

Er stond al even een verhuiskaartje op mijn to do lijstje en vandaag heb ik eindelijk de tijd gevonden om dit te maken.

Voor de kaart heb ik gebruik gemaakt van een digi van Meljen's Design, deze heb ik gekleurd met de Derwent Coloursofts. Het gebruikte papier is van Dovecraft en komt uit de sugar &spice paperpack. Als decoratie heb ik wat bloemen en stoffen brads gebruikt. Verder nog accentjes aangezet met glossy accents, stickles, perlen pen en een spica glitterpen.

Nu kan ie dan eindelijk op de bus, maar niet voordat ik mee doe aan de volgende challenges:
- create 4 fun challenge: sketch
- Alles met en over kleuren met Derwents: oranje
- Delorens challenge: verhuiskaart

3 opmerkingen:

Nicole zei

Je hebt een leuke verhuiskaart gemaakt, Kim. Leuk dat je meedoet met de Derwent-challenge!

Groetjes

debbie zei

wat een lief en leuk kaartje heb je gemaakt,ik vind de kleuren mooi bij elkaar passen,leuk dat je meedoet met mijn challenge
groetjes deloren

Thea zei

Leuk kaartje hoor!! deze kan je dus van je to do list afstrepen...

Bedankt voor je deelname aan derwent...

Groetjes Thea