Pagina's

zaterdag 28 mei 2011

It's your day!

Dit kaartje heb ik gemaakt naar aanleiding van de schets bij Dutch Dare Card Challenges. Dit heb ik gecombineerd met de challenge bij Meljen's Design (kraft + white + one color) en die bij Dutch Card Lovers (3 op 1 rij, ik heb gekozen voor brads, punch, embossing) Tevens wil ik de kaart inzenden bij Een hoop inspiratie scrapkaarten challenge blog want daar wordt er gevraagd naar een verjaardagskaart. En bij Phindy's place challenge blog. (summer living)

De kaart bestaat hoofdzakelijk uit kraft cardstock en het paarse van Basic Grey (green at heart) een lekker zomers papiertje! Het beertje is een digi van Meljen's Design en komt uit de help for Japan set die ik onlangs gekocht heb bij Whimsy Stamps. De dame is ingekleurd met Derwernt Potloden. Het geponste randje is gemaakt met een pons van EK Succes. De randjes van het ponsrandje en het ovaal heb ik bewerkt met embossingpoeder. Hierdoor krijgt het een soort van suikerrandje, een erg leuk effect! De aankleding spreekt wel voor zich denk ik zo!

13 opmerkingen:

Sprytebyrd zei

Beautiful card! I love purple with kraft and your coloring is beautiful!
Thanks so much for playing along at Meljen's Designs this week!
Hugs!! Dee Sprytebyrd's Sentiments

Inne zei

Haa Kimme,

Jij hebt de draad alweer lekker op weten te pakken..ik ga denk ik zo een poging doen! Een leuk plaatje heb je uitgezocht had ik nog niet gezien!!

Liefs Ingrid

Tine zei

Hi. Nice layout and pretty embellishments too. Lovely card. Thanks for joining us at Phindy's Place.
Tine :)

Ellen zei

Je hebt er een geweldige kaart van gemaakt Kim. Bedankt voor het meedoen met DCL!

Groetjes Ellen

Stacey G.- 2 Craf-t-4u zei

Too cute! Love the purple! Thank You so much for joining us at Dutch Dare this week!

Anja (scrappie) zei

Een prachtig kaartje bedankt voor het meedoen bij DCL.

Katja zei

Wat een mooie kaart zeg! Leuk dat je meedoet met onze challenge op Meljen's Design Team & Challenge Blog. Kom je volgende week weer meedoen?

Groetjes,
Katja (Meljen's DT)

miriam zei

Wat een mooie kaart
bedankt voor je deelname aan dcl

gr miriam

Marijke en Chantal zei

Hoi,hoi wij zijn via DCL op je blog terecht gekomen en blijven plakken:)) Mooie creaties maak je, vooral het kaartje voor vaderdag is Supermooi!! Dit is ook een lief kaartje, leuk met het pluutje erbij. Veel succes met de challenges en wij gaan jou volgen.
groetjes, Marijke en Chantal

Marianne zei

Ach, wat een schattige stempel! En ik vind het parasolletje ook zo goed bij je kaartje passen.
Bedankt voor je deelname aan DCL.

Anneke zei

Prachtig kaartje!
Groetjes Anneke

Renata van Miltenburg zei

Wat een prachtig kaartje weer Kim, zo leuk dat parapluutje! Ik wil je graag uitnodigen een kansje te wagen bij onze DT-call als je dat leuk vindt...

http://karensdoodlesnetherlandschallenge.blogspot.com/

Warme groet,

Renata

Scrappingann zei

Het is echt een "plaatje", ik ben gek op paars en lila kleuren, erg mooi gemaakt.
En dat parapluutje (of zullen we het zonne parasolletje noemen (hihi)
Groetjes van Scrappingann