Pagina's

donderdag 5 mei 2011

Nieuw geluk!

Deze week heb ik wat nieuwe spullen binnen gekregen die ik besteld had. Ik zag dit papier en was verkocht, hoe snoezig! Toen ik de sketch van challenges for you zag was ik direct van plan om dit papier te gaan gebruiken. Helaas was het toen nog niet binnen... Maar nu gelukkig wel!

De materialen die ik gebruikt heb zijn:
- papier: honey and hugs (papermania) en Poppy van SEI
- stempel: kars
- ponsen: Martha Stewart en een hoekpons waarvan ik het merk niet weet
- decoratie: lint en een bedeltje van twee voetjes (dit is helaas niet goed te zien op de foto)

7 opmerkingen:

Jann-Will zei

Zo lief dat schaap, leuke kaart,
Dank je voor het meedoen!!

Elly-My Everyday Things zei

Wat een schatje!!! En dat schaapje is gewoon te lief! Zeker leuk papier!
Groetjes Elly

Monique/bloem zei

Wat een schattig kaartje zeg! Dat schaapje is inderdaad te leuk!!
Bedankt weer voor je deelname bij CFY!

Berdien zei

Wat een lief schaapje !!! Leuk kaart heb ermee gemaakt ! Bedankt voor het meedoen aan onze challenge !
Groetjes Berdien

gewoon gezellig ♥ zei

Hoi Kim,
Wat een super schattig kaartje!!
Inderdaad heel snoezig papier, leuk!
Groetjes Hilde

M@rjan zei

Ohh, wat liefff!! Schattige schaapjes en prachtige kleurtjes!
Ik zou dit kaartje helemaal geschikt vinden als geboortekaart.
Zo leuk dat je meedoet aan de challenge!

Groetjes, Marjan

Annemieke zei

Heel erg schattig kaartje! Zit net te lezen dat jullie hondje Djobey heet.. Onze hond heet Doobey! Grappig!
Groetjes,Annemieke