Pagina's

donderdag 5 mei 2011

Sending you hugs!

Vandaag heb ik weer een kaartje kunnen maken omdat ik lekker een dagje vrij had. Het was heerlijk weer natuurlijk, maar tussendoor toch in mijn scrapkamertje gezeten...

Ik wil met deze kaart meedoen aan de volgende challenges:
- Double Dutch: sketch
- Menscardworld: mannenkaart met een bloem
- It's a magnolia challenge: gebruik een Edwin stempel op een jongens/mannenkaart



Voor de geïnteresseerden volgt hier nog een lijstje met de gebruikte materialen:
- papier: My minds eye
- stempels: Magnolia en papermania
- kleurmedium: Derwent Coloursofts
- decoratie: hydrangea's van Anma Creatief, stoffen brads uit eigen voorraad en takjes geponst met een MCGill pons.

9 opmerkingen:

Sanne zei

Wat heb je weer een leuke creaties gemaakt Kim! Je bent goed op dreef! Die boekenlegger vind ik erg mooi met allemaal die lintjes! Leuk dat ik je regelmatig op allerlei challenge-blogs tegenkom.

Groetjes Sanne

marja zei

Wat een prachtig kaartje.
Super leuk dat je mee doet aan de challenge van It's a Magnolia Challenge.

Lieve groetjes Marja.

Diana zei

Wat een leuke kaart Kim. Bedankt voor je deelname aan de challenge van IAMC,veel succes.

Groetjes Diana.

Karin zei

Wat een leuke, stoere kaart. Bedankt voor je deelname aan het It's a Magnolia Challenge blog.

Anneke. zei

Prachtige stoere kaart.
Bedankt voor je deelname aan de challenge van menscardsworld.
Groetjes Anneke.

*~Patries~* zei

mooi kaart zeg

Bedankt voor je deelname bij its a magnolia challenge

*Kus Patries*

Blankina zei

Echt een lief mannenkaartje, ciao Blankina

Kaatje zei

hele mooie kaart! Bedankt dat je meedoet op Menscardsworld.

groetjes,
Annika

Aletta zei

Prachtige kaart.

Leuk dat je meedoet aan Menscardworld.

Groetjes, Aletta