Pagina's

zaterdag 14 mei 2011

Weer eens een doosje gemaakt!








Hoi allemaal!

De basis voor dit doosje had ik al een tijdje klaarliggen. Het was een patroon dat je bij de hobbyplezier met scrapdoosjes club kon opvragen om er een moederdagdoosje mee te maken... Ik was hier wat laat mee omdat ik voor mijn moeder al een tasje gemaakt had en mijn vriend een zelfgemaakt doosje voor zijn moeder. (ja hoor, hij vind het ook wel leuk om eens wat te freubelen en was van plan zijn moeder ermee te verrassen... :D )

Nu toch het patroontje gebruikt en wel voor de challenge bij Karen's Doodles, Nederland. Hier is de challenge deze week om een creatie te maken waarop twee (Karen Doosles) stempels gebruikt worden. Daar is een doosje natuurlijk erg geschikt voor!

Voor de nieuwsgierigen onder ons volgt hier het recept:
- papier: vintage blokjes van de Action
- stempels: digi's van Karen's Doodles
- kleurmedium: Derwent Coloursofts
- decoratie: kant, lint, een bedeltje, hotfixsteentjes, roosjes (bewerkt met glimmer mist (pearl) en stickles
- pons: De grote blaadjes met EK succes en het ponsmerk van de kleine blaadjes weet ik niet meer.

Op het stippeltjes-vlak zal ik een persoonlijk tekstje schrijven. Ik heb dit dan ook nog niet definitief vastgeplakt...

Geniet van het weekend! Wij gaan zo nog even in de tuin ploeteren, heerlijk nu het wat minder warm is!

4 opmerkingen:

CreaRenata zei

Oooh, Kim, wat een schattig doosje en wat een werk moet je daar aan gehad hebben! Leuk dat je weer meedoet met KD NL!

Hugs,
Renata

marion zei

Tjinge dat was even een klusje zeg! Erg mooi geworden, leuk dat je weer meedoet met Karens Doodles, groetjes Marion

Renata van Miltenburg zei

Nu alleen nog even een link naar ons blog...het zou toch zonde zijn als je prachtige doosje gekozen wordt en je daardoor naast de prijzen grijpt ;)

Liefs, Karen's Doodles NL!

Renata

Ellen zei

Wat een geweldig doosje heb je gemaakt Kim!
Bedankt voor het meedoen met Karen's Doodles NL.

Groetjes Ellen