Pagina's

zondag 1 mei 2011

With love!

Vandaag heb ik de eerste moederdag creatie gemaakt. Ik heb helaas nog geen chocolaatjes gekocht om er in te doen, deze zullen door het doorkijkje te zien zijn aanstaande zondag...
Het combineren van verschillende challenges is wel een oplossing voor het minderen van de scrapkriebels en het op tijd mee kunnen doen aan een challenge.

Deze creatie doet mee aan de volgende challenges:
- challenges for you: maak een tasje
- dutch card lovers: maak of pimp een tasje
- creamiep: sketch
- dutch magnolia lovers: maak een creatie voor moeder, met een leuke tekst, geel lint en bloemen, en uiteraard een magnoliaatje!

Ik zal voor de liefhebber een weergave geven van de gebruikte materialen:
- papier: dovecraft, tea time
- stempels: magnolia, en de tekststempel is van de action, de cupcakes zijn volgens mij van kars, maar dat weet ik niet zeker.
- kleurmedium: Derwent Coloursofts
- ponsen: Martha Stewart Doily Lace, en de andere is volgens mij van Artemio.
- overige materialen: klittenbandje en bow easy
- decoratie: een uitgestanste swirl en bloem/lelie (op de achtergrond)de swirl is gekleurd met een aquamarker, bloemen uit voorraad, glazed brads, meeldraden en parels. Verder heb ik nog het gele lint en een bedeltje aangebracht. En als finishing touch heb ik accentjes gemaakt met glossy accents en stickles in een roze kleur.

16 opmerkingen:

Wilma zei

Hallo Kim,
Wat een SCHITTEREND tasje heb jij gemaakt.....en waarom zou je de verschillende challenges niet combineren? Op deze manier doen dat heel veel bloggers....ik ook hoor.
Liefs Wilma

Christa zei

Hoi Kim , ik vind het een geweldig mooi en origineel moederdag-kado !! Super gemaakt. Vrolijke kleuren en veel mooie details. Bedankt voor het meedoen bij DML. Creatieve groetjes van Christa.

M@rjan zei

Wat een schattog tasje en erg mooi gemaakt! Tuurlijk kan je twee challenges goed combineren. I.i.g. erg leuk dat je meedoet qan die van CFY!

Groetjes, Marjan

* Üla * zei

Wat leuk heb je het bedacht en gemaakt. Een kaart en een doosje in een, Kim. Leuk dat je meedoet bij Dutch Magnolia Lovers challenge!
groetjes Ula

Neline zei

Wat heb je dat super leuk gedaan zeg!
Ik vind het prachtig.
Leuk dat je meedoet met onze challenge bij DML
Veel succes
groetjes
Neline

Monique/bloem zei

Wat een ontzettend schattig tasje zeg!! Leuk dat je zoveel challenges combineert, wij van CFY zijn blij dat je ook met ons meedoet!

Jann-Will zei

Dat ziet er lief uit, dank je voor het meedoen, groetjes Wilma

Berdien zei

Erg leuk !!! Bedankt voor het meedoen bij CFY !
Groetjes Berdien

Marianne zei

Wat een schattig tasje heb je gemaakt!
Bedankt voor het meedoen met DCL.

Groetjes,
Marianne

José zei

Snoezig tasje zeg met ontzettend veel leuke details!
Groetjes, Jose

Thea zei

in één woord PRACHTIG...bedankt voor je deelname aan DML.

groetjes Thea

hobby@Janet zei

Dat is een lekkere ...euh ...ik bedoel mooie creatie!!!

Bedankt voor het meedoen bij DML !!

Groetjes Janet

Yvonne zei

Hoi hoi,
Wat een schitterend chocolaatjes-doosje heb je gemaakt zeg!
Ik wou dat ik zoiets kreeg voor moederdag!
Superleuk dat je meedoet met onze DML Challenge!
Groetjeszz,
Yvonne

Ellen zei

Wat een super leuk tasje heb je gemaakt Kim!
Bedankt voor het meedoen met de challenge van DCL.

Groetjes Ellen

miriam zei

wat een schattig lief tasje

bedankt voor het meedoen met dcl

gr miriam

rosalien zei

Wat een heerlijk vrolijk tasje. Super! Bedankt voor het meedoen met de dcl.

Groetjes Rosalien