Pagina's

maandag 20 juni 2011

diagonale dubbele pocket kaart

Ik had dit weekend weer eens zin in 'iets anders'. Op het blog van stempel ein mal eins vond ik een lesje van deze kaart dus ben meteen aan het scoren geslagen!

Na wat gefreubel was dit het resultaat:

De digi van Karen's Doodles heb ik in 3D gemaakt (volgens de challenge van het NL blog) en gekleurd met de Derwent Coloursofts. Ik heb wat accentjes aangebracht met glossy accents op de afbeelding. Het papier dat ik gebruikt heb komt uit een paperpad van Basic Grey (ik geloof dat het Marjolaine is) en op de bloemen die ik geponst en wat omgevouwen heb zijn glazed brads terug te vinden uit dezelfde lijn zodat het geheel op mekaar aansluit.
De andere bloemen hebben een hartje gemaakt met een parel-pen. Dit was weer eens goed gelukt, maar ik was ondeduldig gisteren en heb geprobeerd om er de heattool op te zetten om ze sneller te laten drogen zodat ik het gisteravond nog kon plaatsen, nou ik kan jullie vertellen dat het daar niet mooier van wordt! De labels zijn gemaakt van stansjes die ik een keer gekocht heb. De randjes zijn bewerkt met versamark inkt (lichtblauw) en daarna nog met donkerblauwe inkt omdat ik het anders te licht vond... De lintjes komen uit mijn voorraad. Verder heb ik nog een pons gebruikt van Martha Stewart en de tekststempels op de labels zijn volgens mij van papermania. De swirlstempels zijn van Forever Friends...
Hier nog even een zijaanzicht van het plaatje in 3D en een close-upje van de labels. Helaas zijn de bovenste twee foto's wat blauw uitgeslagen omdat het nu nog niet zo licht was... De andere twee heb ik gisteren gemaakt toen de parels nog moesten drogen...

Ik ben benieuwd naar jullie reacties, ik vond het in ieder geval erg leuk om weer eens net even iets anders te maken...

Vandaag tussen het werken door ga ik me afvragen of de bestelling van Wild Orchid Crafts eindelijk binnen komt en verheug ik me op een deal die ik hoop te sluiten via marktplaats waardoor ik eindelijk de trotse bezitter van een Big Shot hoop te worden (en vele andere spullen, die mevrouw stopt namelijk met de hobby)....

Met deze creatie wil ik meedoen aan de volgende challenge:
- Karen's Doodles NL: een digi in 3D

5 opmerkingen:

Angela zei

Hallo Kim...
wat een schitterende kaart!!! Erg leuke details (kheb op de foto geklikt... dan zie je ze pas écht goed; toppie hoor)
Succes met de challenge én met je deal...zou toch mooi zijn als het lukt...
CG Angela

Debbie zei

Hi Kim could you please contact me at eastman.debbie@yahoo.com to claim your free digi you won on the whimsy stamps digi hop.Hugs Debbie x

Aletta zei

Wat een prachtige kaart !!
Groetjes Aletta
(gast-designer KD)

Marijke en Chantal zei

Prachtig kaartje met mooi 3d effect!! Hoop dat je deal doorgaat, superfijn apparaat de Big Shot!
Groetjes, Marijke en Chantal

Renata van Miltenburg zei

Hier moet je je wel beter door gaan voelen...mooi zeg. Leuk model kaart ook weer.

Liefs, Karen's Doodles NL!

Renata