Pagina's

zondag 5 juni 2011

Girls just wanna have fun!


Hallo! Daar ben ik weer!

Eindelijk weer weekend en aangezien mijn mannetje de hele dag van huis is lekker de tijd om wat te freubelen. Ik had mijn spulletjes lekker mee naar buiten genomen om ook wat van het mooie weer mee te krijgen. Maar na een uurtje toch maar naar binnen gegaan omdat ik me plotseling bedacht dat als er een vogel zijn behoefte zou laten vallen ik weer opnieuw kon beginnen... :) Tja, je weet maar nooit...!

Op het Nederlandse blog van Karen's Doodles hadden ze voor deze week weer een heel erg leuke uitdaging verzonnen namelijk een kaart maken van 8 bij 20 cm! Eindelijk kon ik daar weer een keertje meedoen, ze verzinnen iedere week zo'n leuke en aparte uitdagingen, maar helaas ontbreekt het me vaak aan tijd om overal mee te doen... Ik heb voor deze kaart gebruik gemaakt van de schets die ontworpen is voor het dutch card lovers blog. Ik heb me laten inspireren door deze foto van het Dutch dare card challenge blog. Verder wil ik meedoen bij Digital Tuesday challenge waar het thema dieren is. En bij alles met en over kleuren met Derwents, waar deze keer alles mag!

De kleuren en de patroontjes van het beddengoed zijn terug te vinden op de kaart. (jaja, als je goed zoekt vind je ook de streepjes! ;-) )

De digi van deze stoere jongedame bij haar bink op de motor is van Karen's Doodles. Ik heb hem ingekleurd met Derwent Coloursofts. De tekst is een digi die ik een keer heb uit mogen zoeken bij Whimsy Stamps.

Het gebruikte papier is van Basic Grey (groen) en First Edition Paper. (roze)
De bloemetjes komen uit mijn voorraad, het blaadjesstempeltje is van de nieuwe serie van Forever Friends. Verder heb ik wat brads en parels toegevoegd. En nog wat accenten aangebracht met stickles, glossy accents en een spica glitterpen

Nou, hier druppelt het al een beetje, nu maar wachten op de fikse onweersbuien die voorspelt zijn... Als dat ook inhoudt dat we vanacht weer lekker kunnen slapen vind ik het prima!

10 opmerkingen:

*Ellen* zei

prachtig is dit schattige kaartje, supers dat je meedoet met onze challenge

CreaRenata zei

Wat een superleuk kaartje Kim! Prachtige kleurtjes en mooie details. Leuk dat je weer meedoet met KD NL.

Veel liefs,
Renata

Sandy O zei

Adorable! Love the image and the coloring is so great. The flowers are the perfect touch.

Thank you for joining us this week at Digital Tuesday Challenge. Good Luck!

Aartje zei

Hoi Kim, deze is gaaf geworden zeg. Deze afdruk past perfect bij het formaat van de kaart. Tekst is er superleuk bij. Veel succes bij de challenges. Groeten Aartje

Renata van Miltenburg zei

Of ze heerlijk door de natuur rijden... Eén van mijn ultieme KD favorieten én in mijn favoriete kleurtjes dus wat mij betreft helemaal top :)

Liefs, Karen's Doodles NL!

Renata

miriam zei

Wat een leuke kaart is het geworden

bedankt voor je deelname aan dcl

gr miriam

Dina zei

prachtige kaart , bedankt voor je deelname bij derwent

marion zei

Wat een superleuke kaart,gezellig dat je meedoet met Karens Doodles. Groetjes Marion

Anja (scrappie) zei

Prachtige kaart hoor, leuk dat je hebt meegedaan bij DCL.

rosalien zei

Hij is leuk geworden, leuke vrolijke kleuren en deze stempel vindt ik zo gaaf van Karens Doodles.
Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Groetjes Rosalien