Pagina's

maandag 13 juni 2011

Jippie!

Vandaag heb ik eens de lekker zomerse papiertjes uit de kast getrokken om een kaartje te maken met de sketch van Karen's Doodles NL. Daarnaast heb ik me ook gehouden aan het recept van de challenge bij scrapcards challenge blog.

Het papier komt uit een paperpad van Basic Grey, ik ben hiervan de kaft kwijt dus weet de naam er niet meer van. De digi die ik gebruikt heb is van Karen's Doodles en heb ik gekleurd met de Derwents. Ik heb het geschulpte rondje en de voorste bloemen bewerkt met glimmer glam. Hier zitten super veel en fijne glitters in dus ik vind het eigenlijk fijner werken dan stickles. Het wordt alleen wel erg nat... Verder heb ik wat knoopjes en lint en kant bijgevoegd volgens het recept/sketch.

Het tekststempeltje is van Kars. De parelstrengetjes heb ik van een oude ketting afgehaald. Ik vind het wel een leuk effect geven, en het maakt de kaart niet zo vol als bijvoorbeeld blaadjes...

Ik wil met deze kaart meedoen aan de volgende challenges:

- Karen's Doodles NL: sketch
- http://scrapcardschallengeblog.blogspot.com/ challenge blog: recept
- digital tuesday: in the garden/outdoors

Ik wil jullie bedanken voor de reacties op mijn creaties, krijg tegenwoordig zelfs reacties als ik niet meedoe aan een challenge... :) Super leuk!

5 opmerkingen:

anja zei

leuk datje meedoet,je kaartje is super ,succes voor deze week.
gr anja KDDT-nl

Natascha (nata1984) Germany zei

Soo cute! Great card! Thank you so much for joining us at Digital Tuesday Challenge.

Hugs, Natascha

Suze zei

Schattig kaartje Kim, bedankt voor het meedoen aan de challenge bij SCCB.

Lieve groetjes Suze

Renata van Miltenburg zei

Wat een dotje, lieve papiertjes en details. Zoet.

Liefs, Karen's Doodles NL!

Renata

Aletta zei

Wat een superlieve digi heb je gebruikte van KD. Mooie uitwerking van de sketch. Groetjes Aletta (gastdesigner KD)