Pagina's

zondag 12 juni 2011

Joepie, zet um op!

Laatst is een kaartje van mij verkozen tot favourite op het Forever Friends challenge blog. Daarbij hoorde dat ik een kaartje mocht maken als guest designer. Vandaag gaat de nieuwe challenge in op het forever friends challenge blog en dat is: 'spots en dots'. Als je meedoet maak je kans op het winnen van een prijs van I am roses.

Nu op naar het kaartje! Ik heb gebruik gemaakt van afbeeldingen uit een decoupage pak en deze 3D opgeplakt. Het papier dat ik gebruikt heb is van Basic Grey (Marjolaine) Het lint en de knoopjes komen uit mijn voorraad. De dewdrops heb ik gekocht bij Anma Creatief zij verkoopt leuke artikelen voor kleine prijsjes! De teksten op het witte lint heb ik gestempeld met versamark inkt en Kars tekststempels en daarna met clear embossingpoeder bewerkt. Ik vind dit een erg leuk effect geven! Ik heb het kaartje verder niet veel aangekleed omdat ik het mooie papier zo al druk genoeg vind...

Dit kaartje zal ik binnenkort aan het vriendinnetje van mijn broertje geven. Ze heeft haar diploma behaald van de Pabo maar zal nog verder studeren... Een felicitatie en gelukswens dus!

Met deze creatie wil ik meedoen met de volgende challenge:
- create 4 fun challenges: sketch
- double dutch challenges: geslaagd-kaart

2 opmerkingen:

ike zei

Dit is echt een prachtige kaart. Ik hou van je designer papieren. Gefeliciteerd met uw Forever Friends Guest Designer plaats.
Hugz
Ike xx

Anne-Marije zei

Wat een superleuke kaart Kim!
Bedankt voor de reclame...
xxx Anne-Marije