Pagina's

maandag 6 juni 2011

succes

Zo tussen het klaarmaken om te gaan werken door wil ik graag dit kaartje plaatsen. Het is gemaakt naar aanleiding van de sketch bij challenges for you en heb ik aan laten sluiten bij het thema dat Delorenschallenge verzonnen heeft, namelijk een succeswens. Deloren geeft ook een candy weg wanneer ze 50 volgers heeft op haar andere blog, een Forever Friends candy, zie mijn sidebar!

Voor dit kaartje heb ik gebruik gemaakt van een halve rozet die ik nog had liggen (het strookje papier was gewoon te kort) Van ditzelfde papier van Basic Grey heb ik een randje geponst met een Fiskars pons. Het roze papier komt uit een grote papierblok van de Action. Verder heb ik vlinders gestempeld en bewerkt met wittte embossingpoeder. De vlinder komen uit stempelsetjes van het Kruidvat. Het lintje en de parels had ik al liggen. Oja, de letters heb ik vorige week gekocht bij de Boekenvoordeel. Daar hebben ze soms best leuke freubeldingen!  Verder nog wat gedoodelt met de witte gelpen en toen vond ik hem wel af!

Ik ga vanmorgen werken, dan even snel de stad in en vanmiddag thuis aan de slag als het nog even gaat...

12 opmerkingen:

Jann-Will zei

Leuk gedaan, en ja natuurlijk (voor mij) leuke kleuren!!

Dank je voor het meedoen, groetjes Wilma

Annemieke zei

Mooie kaart is het geworden!!
Groetjes, Annemieke

Anja (scrappie) zei

Leuk kaartje hoor leuk met die cirkel.

Berdien zei

Heel mooi kaartje ! Prachtig dat roze met groen samen !
Bedankt voor het meedoen aan onze challenge !
Groetjes Berdien

Marijke en Chantal zei

Wat een leuk kaartje, mooie vlinders en de halve rozet is prachtig!
Groetjes, Marijke en Chantal

M@rjan zei

Mooie kaart, fijn dat je die rozet nog had liggen, die komt goed van pas!

Groetjes, Marjan

Monique/bloem zei

Wat een leuke kaart zeg, die halve rozet vind ik een erg leuk idee! Bedankt voor je deelname aan CFY!

Brenda Roggeveen zei

Mooie kleurencombi! Bedankt voor het meedoen bij CFY.

Lianne Raateland-Steenvoorden zei

Lekker frisse kleuren!

Cora zei

Wat een leukerd! Grappig dat half rondje zo gevouwen en geponst!

gewoon gezellig ♥ zei

Mooie kaart Kim!! Leuk met dat waaiertje erop, slim bedacht!
Groetjes Hilde

debbie zei

nou het is gelukt hoor bedankt voor de tip.

leuk dat je weer meedoet aan mijn challenge.ik vind het een heel mooi kaartje.

groetjes deloren