Pagina's

zaterdag 25 juni 2011

vierdaagse creaties met een missie

Vandaag wil ik graag de presentjes laten zien die mijn drie nichtjes gaan ontvangen voor hun deelname aan de vierdaagse! Uiteraard hebben ze hem alledrie uitgelopen! Ik heb ze het vandaag niet gegeven omdat het hier al de hele middag regent, dat zou natuurlijk zonde zijn. Met deze presentjes wil ik ook een kansje wagen om in het DT van Karen's Doodles Nederland challenge blog te komen. Ik ben helemaal weg van al die leuke digi's en het zou natuurlijk geweldig zijn om daarmee aan de slag te mogen!

De digi is dus van Karen's Doodles en vanaf begin juli te koop in haar webshop.

Voor dit project heb ik gebruik gemaakt van mijn nieuwe aanwinst de Big Shot (eindelijk!) de vormen heb ik dus allemaal uitgestanst. Binnenin het venster heb ik van die spikkeltjes gedaan die je op het ijs kunt dippen. Op de voorgrond zit het dametje lekker te smikkelen van haar ijsje. Dit heb ik vormgegeven door gebruik te maken van perlenpennen. De dame is ingekleurd met de Derwent Coloursoft potloden en ik heb wat accentjes aangebracht met een spica-pen, stickles en glossy accents. De uitgestanste letters heb ik ook met glossy accents ingesmeerd.

Ik denk dat de rest wel allemaal duidelijk is. Op de achterzijde heb ik een tegoedbon van een plaatselijke ijscozaak verwerkt zodat ze daar een lekker ijsje kunnen gaan eten als het weer wat zonniger is! Verder is er natuurlijk een persoonlijk tekstje op geschreven. Ik ga de presentjes morgen afgeven, als ze weer wat opgewarmd zijn en bijgekomen van al het gewandel...

Ik hoop vanavond nog aan freubelen toe te komen, het kwam er de laatste dagen maar weinig van...

Een fijn weekend allemaal!

6 opmerkingen:

Renata van Miltenburg zei

Wat een ongelooflijk leuke "prijs" voor al dat gewandel...daar ga je punten mee scoren bij de meisjes! Super leuk die spikkels in combinatie met de digi en de cadeaubon.

Liefs, Karen's Doodles NL!

Renata

Nathalie zei

Hier zullen de meisjes zeker blij mee zijn. Erg leuk die afdrukjes.

Groetjes Nathalie

anja zei

een heel leuk idee,veel succes bj deze dt call.
gr anja KDDT_Nl

Marijke en Chantal zei

Heel leuk idee, het ziet er vrolijk en schattig uit!! Gaaf de discodip korrels.Past allemaal heel mooi bij elkaar.
Groetjes, Marijke en Chantal

Aartje zei

Hallo Kim, wat een leuk idee zeg om de dames zo te verrassen. Ook erg mooi uitgewerkt met de spikkels.
Groeten Aartje

Bernadet zei

wat leuk om je meiden hiermee te verrassen.
Veel succes met de DT-CALL!!