Pagina's

dinsdag 26 juli 2011

65ste berichtje... :)

Voordat ik ga slapen wil ik nog graag dit kaartje plaatsen. Het ligt hier al een paar dagen te wachten tot het een plekje krijgt op mijn blog... Helaas komen de kleuren op de foto niet zo mooi over, ik lees op meerdere blogs dat de foto's maar niet willen lukken met dit weer, dus denk dat het daar aan ligt... Het papier dat ik heb gebruikt zijn restjes van eerdere creaties. De bloem is weer gemaakt met een stans van Tim Holtz. De glazed brad in het midden is van basic grey, verder heb ik de kaart aangekleed met een lint en wat plakparels. Ik ben wel blij met het resultaat, hij verdwijnt zo de la in om te wachten tot ik een blanco kaartje nodig heb...

2 opmerkingen:

Aartje zei

Mooi geworden. Dat van die foto'sherken ik. Ben ik tevreden over mijn kaart, zien op de foto de kleuren er toch anders uit. Baal daar altijd enorm van.
Groetjes Aartje

Sandra's Scrapsels zei

Wat een prachtig kaartje zeg Kim!! Heel mooi!

Groetjes, Sandra