Pagina's

zondag 3 juli 2011

bloemen in een zakkie swap

Ik heb voor het eerst meegedaan met een swap, en wel bij de Nederlandse Swappers! Ik vond het erg leuk om te doen en zeker voor herhaling vatbaar. Het is echt een verrassing wat de postbode je brengt, wie vindt dat nou niet leuk?

De 'opdracht' was om in een zelfgemaakt zakje een aantal zelfgemaakte bloemen en minimaal 5 gekochte bloemen te versturen naar je swapmaatje. De naam en adresgegevens krijg je via mail binnen als iedereen gekoppeld is, en daarna is het natuurlijk wachten tot je zakkie op de mat valt...!

Ik zal jullie laten zien wat ik gekregen heb van Hanneke.

Wat leuk hè! Daar zullen jullie in de toekomst vast dingen van voorbij zien komen!

Ik heb zelf natuurlijk ook een zakje moeten maken. Toen ik ermee bezig was kwam ik er achter dat het zakje wat klein uitviel. Ik heb uiteindelijk dus een aantal bloemen los in de envelop moeten stoppen...

De stempels op het zakkie zijn van forever friends uit de black en gold serie.  Het papier dat ik gebruikt heb is afkomstig van de action en heb ik bewerkt met versamark inkt en een achtergrond stempel. De randjes op de bloemen zijn aangezet met distress inkt.

Ik vond de swap erg leuk om te doen en er gaan er zeker meer volgen!

3 opmerkingen:

Marijke en Chantal zei

Leuke zakkies, wat is dat toch leuk om iets te maken voor een ander en dan is het ook weer een verrassing wat je terug krijgt! Het ziet er allemaal heel mooi uit.
Groetjes, Marijke en Chantal

Christa zei

Leuk zakkie gekregen EN gemaakt !! En wat een prachtige bloemen heb je zelf gemaakt....Creatieve groetjes van Christa.

Lisette zei

Je hebt een heel mooi zakje gemaakt. Ik moet zelf ook altijd nog iets buiten het zakje doen, bekend probleem.
Je zelfgemaakte blommen zijn trouwens ook plaatjes!
Groetjes Lisette