Pagina's

zondag 17 juli 2011

frame-kaartje

Vandaag weer een kaartje zonder schattig beertje of ander figuur. Ik heb als uitgangspunt de sketch van dutch card lovers gebruikt. De frames zijn stempeltjes van de forever friends black en gold serie. Deze heb ik gestempeld op vellum (ook van Forever Friends) De bloem heb ik uitgestanst met de tattered florals die van Tim Holtz. De laagjes zijn opgebouwd uit linnenkarton met parelmoerglans en hetzelfde vellum. Het geheel is geplakt op een parelmoer basiskaart. Verder heb ik hotfixsteentjes aangebracht. En dit is dan het resultaat:



Ik was er over aan het denken om een stempeltje te plaatsen in één van de frames, maar aangezien ik nog niet weet waarvoor ik de kaart wil gebruiken heb ik dit maar niet gedaan...

4 opmerkingen:

yvon/stampidoe zei

leuke kaart heb je gemakat bedankt voor het meedoen met dcl

groetjes yvon

rosalien zei

Ik vindt het een schitterend sjieke kaart. Een hele mooie uitstraling. :)
Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Groetjes Rosalien

Angèle zei

Die frames zijn zo leuk. Mooie kleuren ook. Kortom een geslaagde kaart! Hartelijk dank dat je met ons meedoet bij DCL.

Groetjes, Angèle

Nadine zei

Heel mooi simpel kaartje met een prachtige bloem!