Pagina's

zondag 17 juli 2011

Happy day!

Gisteren heb ik dit kaartje gemaakt, ik kon het helaas niet eerder plaatsen omdat het al donker was gisteren. Maar hier issie dan! Ik ben er zelf erg blij mee... Het is precies zo geworden als ik het in mijn hoofd had zitten.

Met dit kaartje wil ik meedoen aan de challenges bij:

- Phindy's place: pretty in pastel

De materialen die ik gebruikt heb zijn:
- basiskaart in crème parelmoer van de Action
- patroonpapier van de Action
- witte gelpen
- tekst stempeltje volgens mij van Hero Arts, bewerkt met wit embossingpoeder
- bloemen uit voorraad, ik heb geen idee van welk merk ze zijn
- plakparels van Anma Creatief

7 opmerkingen:

Monique/bloem zei

Oh, prachtig zeg!! wat een mooie romantische kaart! Bedankt voor je deelname aan CFY!

Brenda Roggeveen zei

Mooie kaart zeg, met al die bloemen die een hart vormen. Bedankt voor het meedoen bij CFY!

Berdien zei

Heel mooi !! Geweldig zoals je dat hart van bloemen gemaakt hebt ! Bedankt voor het meedoen aan onze challenge.
Groetjes Berdien

Brenda zei

Ontzettend mooi kaartje! Heerlijk zoet met dat roze, prachtig hoe je dat bloemenhart hebt gedaan!

M@rjan zei

Erg mooie kaart in lekker roze!!Dat hart van bloemen is geweldig!

Leuk dat je meedoet met CFY!

Groetjes, Marjan

Nathaly zei

Wat een leuke originele kaart. Die wil ik graag een keer liften. Nathaly

Cec zei

This is so pretty. I love the selection of flowers. Thanks for joining us at Phindy's Place.
Hugs!
Cec