Pagina's

zondag 3 juli 2011

kaartje in een zakkie


Vandaag kwam ik eindelijk weer aan freubelen toe... Ik zag op een blog een leuke challenge om weer eens iets anders als een standaard kaartje te maken. Dat spreekt me wel aan! Als ik de creatie weggeef wil ik het 'zakkie' nog vullen met lekkere snoepjes...

Ik wil met deze creaties meedoen aan de volgende challenges:
- dutch card lovers: diaper fold card
- Karen's Doodles NL: voor een tiener
- Challenges for you: fotoinspiratie en geen bruin, zwart of kraft.

Ik zal nog vermelden welke materialen ik gebruikt heb:

papier: Basic Grey green at heart, achterkant beinkt met verschillende kleuren Distress inkt, de kaart binnenin is gemaakt met papier uit blokjes van de action
digi: Karen's Doodles
stickers: action

Het lint, bloemen en de bling bling komen uit eigen voorraad.

Ik vind het een lekker zomerse tienercreatie geworden!

Een fijne avond nog allemaal!

Nog één weekje en dan begint hier de zomervakantie op de scholen, dan zal ik wat meer tijd hebben om te freubelen aangezien de uren die ik op school ondersteun wegvallen, dus hopelijk meer freubeltijd!

14 opmerkingen:

Wilma zei

Hallo Kim,
Ben jij nu ook al begonnen met het vouwen van "diapers".....HEERLIJK LIEF "zakkie" en een hele MOOIE kaart voor in het "zakkie" ☺☺☺
Nog een fijne ☼-dag toegewenst.
En met het freubelen komt het wel goed de komende tijd.....denk ik zo.
Liefs Wilma

Cheryl zei

Wow - these are gorgeous! I love the colors and the flowers.

~Cheryl~
Stop by my blog to check out my blog candy!

Aletta zei

Wat een prachtige Diaperfoldpouch heb je gemaakt. En de gebruikte digi is ook zo leuk, lekker zomers.

Groetjes Aletta

Karen Doodles Ned.

Anja (scrappie) zei

Wow leuk gedaan hoor en bedankt voor het meedoen bij DCL.

Renata van Miltenburg zei

Geweldige kleurtjes, lekker zomers zo samen met "Little Girl". Mooi geheel.

Liefs, Karen's Doodles NL!

Renata

Brenda zei

erg mooi en heerlijk zomers!!

Marijke en Chantal zei

Wat een mooi model en het ziet er heel vrolijk en fleurig uit!
Bedankt voor het meedoen bij Girlscardsworld.
Groetjes, Marijke

Monique/bloem zei

Erg leuk!! Bedankt voor je deelname aan CFY!

Annemieke zei

Helemaal super!!!
Groetjes, Annemieke

M@rjan zei

Mooi gemaakt, succes met de chalenges!

Groetjes, Marjan

miriam zei

Hij is prachtig gemaakt en komt zo mooi over tussen de bloemen
Bedankt voor het meedoen met DCL
gr miriam

gewoon gezellig ♥ zei

Wat een leuk setje zo, en slim gecombineerd ;-))
Erg leuk kadootje!!
Hier nog 3 weken school voor de vakantie begint...we moeten dus nog effekes.
Groetjes Hilde

C@ro zei

Lief!

rosalien zei

Een heerlijke zomerse diaperfold. :) Geweldig gedaan. :)
Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Groetjes Rosalien