Pagina's

maandag 18 juli 2011

kaartje met chocolaatjes

De laatste maanden heb ik naast mijn eigen gezinnen een manneke dat ik over heb genomen van een collega omdat zij geholpen werd aan haar knie. Deze week ga ik samen met hem bij haar op visiste. Dan kunnen we natuurlijk niet met lege handen aankomen hè. Toevallig was op het blog van Karen's Doodles de challenge om een chocolade verpakking te maken. Dus daar heb ik me maar eens aan gewaagd! Het venstertje is uitgesneden met nestabilities, en de rand geponst met een pons van Martha Stewart. De swirls zijn van sizzix en de bloem is uitgestanst met een stans van Tim Holtz. Op het blog van Sanne zag ik dat zij de bloemen ook vaker uitstanst van sheet en dit dan verhit met de heattool. Heb dit ook geprobeerd en het effect is erg leuk! Verder glossy accents, wat pareltjes en een witte gelpen gebruikt. De leuke simplistische sketch die ik gebruikt heb is van scrapdelight.

4 opmerkingen:

Ellen zei

Wat een leuke chocoladekaart heb je gemaakt Kim!
Bedankt voor het meedoen met Karen's Doodles NL.

Groetjes Ellen

Geertje zei

Een mooie chocoverpakking die zeker in de smaak zal vallen.
Groetjes Geertje
GD Karen's Doodles NL

anja zei

heel erg leuk gedaan.
liefs anja KDDT-
NL

Renata van Miltenburg zei

Ziet er leuk uit, dat uitgesneden venstertje. Mooi ook dat kader er om heen.

Liefs, Karen's Doodles NL!

Renata