Pagina's

zaterdag 23 juli 2011

Weer eens een mannenkaart....

... en wel voor het behalen van het rijbewijs! Met deze kaart wil ik graag meedoen bij twee challenges, namelijk:

- Deloren's challenges: kaart voor het behalen van een rijbewijs (challenge voor het goede doel!)
- Digital Tuesday Challenge: sketch

De digi is van Karen's Doodles, en gekleurd met Derwent Coloursofts en daarna afgewerkt met glossy accents op de ballonnen en de koplampen. Het papier is van Basic Grey (oliver). Verder heb ik wat juteband en touw gebruikt. De rondjes zijn 'revetjes' (zo noemt mijn vriend ze tenminste, misschien heten ze wel heel anders) en heb ik uit de garage gepakt een tijdje terug. Ik vind ze erg bruikbaar op een jongens-kaart!

4 opmerkingen:

karen zei

Fabulous card, such great details and the sketch looks brilliant, thanks for joining us at Digital Tuesday, Karenx

Ellie zei

This is fantastic! Great choice of colors and what a fun image!
So happy you joined us last week at our sketch challenge at digital tuesday, hope we see you again this week for our "gardens with things with wings challenge".

debbie zei

wat een leuke kaart is het geworden zeg, ik vind hem geweldig. zo leuk dat je meedoet aan mijn challenge

groetjes en succes deloren

Margriet zei

Wat een leuk idee om die revetjes te gebruiken! Erg toepasselijk op deze kaart.

Groetjes,
Margriet